اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کیار:

پانصد و پنجاه و دو میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا در شهرستان کیار پرداخت می شود

پانصد و پنجاه و  دو میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا در شهرستان کیار پرداخت می شود
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کیار از اختصاص پانصد و پنجاه و پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا به شهرستان کیار جهت رونق تولید و اشتغال در شهرستان کیار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار هزاریان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و به منضور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور کمک به اشتغال جوانان جئویای کار و کارگاه های اشتغال زا تسهیلات اشتغال زایی برای متقاضیان کارآفرین شهرستان کیار اختصاص یافت.

وی افزود: این تسهیلات در سه قالب مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر، و مشاغال روستایی در نظر گزرفته شده است که متقاضیان و واجدان شرایط دریافت تسهیلات پس از ثبت نام در سامانه رفاه ایرانیان با مراجعه به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی  و ارائه طرح های مورد نظر خود جهت ایجاد اشتغال ر قالب های صنعت، گردشگری یا کشاورزی به ادارات ذی ربط معرفی می شوند و پس از تائید طرح توسط ادارات مربوطه به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتمعای شهرستان کیار گفت: تسهیلات پیش بینی شده با کارمزد 4% با یکسال دوره تنفس از زمان پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات و زمان بازپرداخت 5ساله در نظر گرفته شده است تلاش شده است پرداخت تسهیلات به متقاضیان به گونه ای انجام شود که مشکلاتی همچون تعداد ضامن و ....سد راه دریافت تسهیلات نشود.

هزاریان در تشریح نوع تسهیلات اعطایی به کارآفرینان و متقاضیان تسهیلات اشتغال در شهرستان کیار گفت: در زمینه حمایت از مشاغل خانگی مبلغ 1.125میلیارد تومان با سقف حداکثر 5میلیون تومان تسهیلات برای هر متقاضی، 42.100میلیارد تومان جهت متقاضیان استفاده از تسهیلات فراگیر بدون سقف حداکثر تسهیلات دریافتی و 12میلیارد تومان جهت تسهیلات مشاغل روستایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر مبالغ مذکور که توسط ارگان های دولتی به متقاضیان تسهیلات اشتغال زا پرداخت می شود، نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بسیج و  سازمان بهزیستی نیز در جهت اعطاء تسهیلات اشتغال زا به افراد تحت پوشش  و حمایت خود که متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال در سطح استان چهارمحال و بختیاری باشند نیز همکاری می نمایند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در پایان سخنان خود اتز اجرای دو طرح کاج و تکاپو به منظور جذب و افزایش مهارت های دانش آموختگان دانشگاهی خبر داد و افزود: کارجویان دارای مدارک دانشگاهی که موفق نشده اند به کار مشغول شوند لازم است در سامانه رفاه ایرانیان ثبت نام نمایند تا از طریق کارفرمایان جحذب و به کار مشغول شوند. 

وی افزود: جذب این افراد برای کازرفرمایان هیچ هزینه ای ندارد و  بیمه کارجویانی که از طریق طرح های کاج یا تکاپو بکارگیر شوند از طریق سامالنه تامین اجتماعی و حقوق آنلان از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت حقوق اداره کار به مدت دو سال پرداخت می شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کیار  از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال زا خواست قبل از مراجعه به ادارات و نهادها جهت دریافت تسهیلات ابتدا در سامانه رفاه ایرانیان به آدرس samanehrefah.ir ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/580ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
, سامانه رفاه ایرانیان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سامانه رفاه ایرانیان, samanehrefah.ir ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/580ک
, amanehrefah.ir,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه