اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار:

"کی یار" فرصت مغتنم معرفی استان چهارمحال و بختیاری

"کی یار" فرصت مغتنم معرفی استان چهارمحال و بختیاری
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار گفت: جشنواره عکاسی چهارمحال و بختیاری فرصت مناسبی برای معرفی استان چهارمحال و بختیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار، سید یدالله حسینی  گفت: به همت هنرمندان شهرستان کیار و حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری سومین دوره جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است و طی دوره های برگزار شده تصاویر بکر، زیبا و خارق العاده ای در موضوعات انتخاب شده از اقصی النقاط استان چهارمحال و بختیاری به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: برای محتوی بخشی به جشنواره و هدفمند نمودن آثار ارسالی هنرمندان به دبیر خانه موضوعاتی از ابتدا تا کنون برای جشنواره انتخاب شده است و اکنون که در سومین دوره از برگزاری جشنواره عکس چهارمحال و بختیاری قرارداریم سه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،  جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و شهرستان کیار در قاب تصویر انتخاب شد است که از زمان انتشار فراخوان جشنواره لطف هنرمندان شامل حال برگزار کنندگان این جشنواره گردید و آثار متعددی به دبیرخانه ارسال شده است. 

حسینی افزود:  اولین موضوع انتخاب شده برای این جشنواره شعار سال 1396است که در آغاز سال مقام معظم رهبری این شعار را برای جهت دهی همه ی فعالیت ها در سال 1396اانتخاب و تبیین نمودند که دست اندر کاران برگزاری جشنواره کی یار هم به واسطه اهمیت این شعار و همچنین متناسب بودن آن با وضعیت استان چهارمحال و بختیاری آن را به عنوان یکی از موضوعات جشنواره انتخاب کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار گفت: در این راستا هنرمندان می توانندتصاویر مشاغل سنتی استان چهارمحال و بختیاری که از بین رفته یا در معرض نابودی قرار گرفته اند، تصاویری از مصادیق احیاء اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف و ....را عکاسی و برای دبیرخانه جشنواره کی یار ارسال نمایند.

وی در توضیح مووع دوم جشنواره کی یار هم گفت: استان چهارمحال و بختیاری به واسطه موقعیت جغرافیایی، طبیعت، پوشش گیاهی و ....به عنوان یکی از استان هایی شناخته می شود که ار قابلیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است اما متاسفانه کمتر توانسته ایم از این قابلیت بهره برداری نمائیم که ستاد برگزاری جشنواره کی یار پس از بحث و بررسی های فراوان دومین موضوع جشنواره کی یار را  معرفی جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری انتخاب نمود.

حسینی بیان داشت: معرفی جاذبه های طبیعی، تفریحی، تاریخی، مذهبی، اداب و رسوم بی بدیل بختیاری، کوچ عشایر و ....همه و همه در زمره این موضوع قرار می گیرند که امیدواریم هنرمندان عکاس آثار زیبا و ممتاز خود را در این موضوع به دبیر خانه جشنواره کی یار ارسال نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار سومین موضوع جشنواره کی یار را شهرستان کیار در قاب تصویر بعنوان نمود و افزود: هر چند شهرستان کیار به عنوان یکی از شهرستان های 9گانه چهارمحال و بختیاری است اما ویژگی های خاص و منحصر بفرد موجود در نقاط مختلف کیار ستاد برگزاری جشنواره کی یار را رآن داشت که یکی از موضوعات جشنواره را به صورت اختصاصی به معرفی شهرستان کیار اختصاص دهد تا در کنار آثاری که در مضوعات مختلف از چشم اندازها، توانمندی ها و قابلیت ها و حتی کمی ها و کاستی های استان چهارمحال و بختیاری به دبیر خانه جشنواره ارسال می شود این شهرستان هم به عنوان شهرستان میزبان جشنواره فرصتی برای بروز و ظهور بیابد.


سید یدالله حسینی در پایان گفت: پایان آبان ماه آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان عکاس به دبیرخانه جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری است که امیدواریم هنرمندان عکاس آثار تولیدی خود را در موضوعات عنوان شده و در مهلت مقرر به دبیر خانه جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری کی یار ارسال نمایند.

وی شماره تماس 32624232-038 را به عنوان پل ارتباطی  هنرمندان گرامی  و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جشنواره کی یار از دبیر خانه جشنواره معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه