اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی

ورزشکاران اردلی قبور مطهر شهیدان را عطر افشانی کردند

ورزشکاران اردلی قبور مطهر شهیدان را عطر افشانی کردند
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش جمعی از ورزشکاران بومی محلی و تکواندو کاران شهرستان اردل با حضور در گلزار شهدای شهر اردل قبور مطهر شهیدان را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، طهماسب شیروانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در این آیین معنوی گفت: کسی که برای عزت و عظمت این انقلاب و نظام تلاش کند، قهرمان است.

شیروانی با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم جان های خودشان استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آوردند، اضافه کرد: باید مرام، روش و مسلک شهدا چراغ راه ورزشکاران باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین شاخص و راهنمای ما به سمت سعادت هستند، افزود: آنچه که در برگزاری این برنامه های فرهنگی باید بدان توجه جدی شود، تاثیرپذیری عملی از این مناسبات معنوی است.

وی اضافه کرد: شهدا کسانی بودند که در جهت پاسداشت دین، نظام و انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبر جانشان را در طبق اخلاص نهادند و به سعادت واقعی رسیدند.

شیروانی ادامه داد: این شهدا بودند که عزت، امنیت و قدرت را برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز وظیفه تک تک ماست که با عمل به آرمان های آن بزرگواران از راهشان فاصله نگیریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در ادامه گفت: ورزشکاران بایستی توجه به مسائل اخلاقی را در عمل نشان دهند و رعایت این اصول همواره در کلاس ها و دوره های آموزشی به ورزشکاران یادآوری می شود.

در ادامه این آئین ورزشکاران با ذکر فاتحه، نثار شاخه گل و عطر افشانی قبور شهدا یاد و خاطره تمام شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

شهرستان  اردل 101  شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه