اخبار داغ

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

اشتغال‌زایی 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی در شهرستان فارسان

اشتغال‌زایی 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی در شهرستان فارسان
فرماندار شهرستان فارسان از سه میلیارد صد پنجاه میلیون تومان اعتبار در مشاغل خانگی جهت اشتغال‌زایی 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، صنعت و گردشگری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان فارسان که با حضور مسئولین برگزار شد مباحث مربوط به تولید و اشتغال جوانان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این جلسه در خصوص مشاغل خانگی مباحثی را موردبررسی قراردادیم با توجه به اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان جهت مشاغل خانگی امیدواریم هرچه زودتر در رفع بیکاری تعدادی از جوانان با این اعتبار قدمی را برداریم.

وی خاطرنشان کرد: بااعتبار پیش‌بینی‌شده حدود 6 دستگاه و بانک عامل مقرر گردید نسبت به تشکیل پرونده وجوب این اعتبار تخصیص داده‌شده جهت اشتغال 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، صنعت و گردشگری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: الویت بندی و رتبه بندی طرحهای موجود و قابل اجرا در سطح شهرستان ، شناسائی متقاضیان و افراد توانمند روستا ، رفع مشکلات موجود وکم کردن بروکراسی در فرایند صدور مجوزها وتصویب طرحها ومهمترین آن بازاریابی مناسب برای حمایت و هدایت از کار و سرمایه و کاهش دغدغه های صورت بگیرید.

وی با اشاره به اینکه برای تربیت نیروی انسانی ماهر بیش از گذشته به آموزش تخصصی نیاز داریم، اظهار کرد: آموزش جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان سبب ایجاد امید در جامعه و خانواده‌ها خواهد شد که انتظار می‌رود این امر بیش از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه