اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان فارسان گفت:

شهدا والامقام مظهر قدرت ملت ایران هستند

شهدا والامقام مظهر قدرت ملت ایران هستند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان فارسان گفت: ازآنجایی‌که پیروزی‌هایی که نصیب ملت و مردم ایران شده است چه در زمان جنگ و چه در ادوار مختلف همه و همه مدیون خون پاک شهدا والامقام می‌باشد و شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدا مراد حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار افزود:یادواره‌ای  بانام یادواره شهدا آبروی  محله به پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید جاوید الاثر حشمت‌الله  جهانبازی گوجانی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم  در جوی بسیار نورانی ومعنویی برگزار شد.

وی تصریح کرد: همه مسئولین باید به هوش باشند که این امنیت و آرامش به خاطر پشتیبانی از ولایت‌فقیه، خون شهدا، توان نظامی و موشکی انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی در سخنان خود به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: در این پیچیدگی‌ها و انحرافات دنیا، شهدا چراغ راه ما هستند تا ما راه را گم نکنیم و بتوانیم به اهداف آرمانی و مقدس انقلاب اسلامی دست‌یابیم.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدا یک عملیات فرهنگی مهم و انسان‌ساز است که در کنار جنگ سخت بسیار اهمیت دارد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف یادواره‌ها برشمرد و با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است.

شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان است. که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس شهرستان فارسان 270 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که 7 شهید آن از شهر گوجان می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه