اخبار داغ

ارائه خدمات دندانپزشکی توسط پزشک ایرانی مقیم خارج در مناطق محروم نهاوند+ تصاویر

ارائه خدمات دندانپزشکی توسط پزشک ایرانی مقیم خارج در مناطق محروم نهاوند+ تصاویر
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: یکی از دندان‌پزشکان خیر ایرانی‌الاصل که در خارج کشور سکونت دارد به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم شهرستان نهاوند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار گرو، گفت: خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان توسط دندان‌پزشک خیر به محرومان و نیازمندان روستاهای بخش خزل نهاوند ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی اظهار داشت: این خدمات رایگان توسط دکتر خالق یزدی دندان‌پزشک خیر مقیم خارج از کشور در سطح مناطق محروم و روستاهای بخش خزل شهرستان نهاوند به مدت 10 روز صبح و عصر ارائه شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این دندان‌پزشک خیر با مراجعه به مدارس روستاهای محروم با آموزش و شناسایی دانش آموزان نیازمند آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل می‌کرد.

,

وی بیان داشت: پس از انتقال این افراد به مرکز خدمات جامع سلامت شهر فیروزان، وی تمامی خدمات دندانپزشکی موردنیاز شامل‌ترمیم، کشیدن و فیشورسیلانت را به‌صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌کرد.

,

دارابی گفت: در این طرح خیرخواهانه به مدت 10 روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهر فیروزان به 400 نفر از دانش آموزان روستاهای محروم خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

,

 

,

1440474

, 1440474,

1440471

, 1440471,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه