اخبار داغ

آیا سکوت مسئولان جایز است؟!

منظره ای تاسف بار در جاده ساحلی شهر یاسوج/ تخلیه فاضلاب در پایتخت طبیعت ایران+ تصاویر

منظره ای تاسف بار در جاده ساحلی شهر یاسوج/ تخلیه فاضلاب در پایتخت طبیعت ایران+ تصاویر
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد همواره با مسائل و مشکلات زیرساختی و شهری فراوانی رو به روست گاهی صحنه ای تاسف بار در حاشیه این شهر و کنار جاده های ارتباطی اتفاق می افتد که دور از شان پایتخت طبیعت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، یکی از منظره های بسیار زشت جاده ساحلی شهر یاسوج خالی کردن فاضلاب در کنار این جاده ارتباطی است که دیدن این صحنه ها برای مسافران و گردشگران  و حتس شهروندان هم استانی ناخوشایند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از راه های ورودی و خروجی شهر یاسوج جاده کمربندی است که از ابتدای جاده دانشگاه یاسوج و در کنار پارک غدیر می گذرد و محلی برای خالی کردن نخاله ها، زباله ها و فاضلاب های شهری تبدیل شده است.
,
 
,
آیا مسئولین این منظره های چندش آور را نگاه کرده و به سادگی از کنار آنها عبور می کنند یا واقعا از اتفاقاتی که در شهر یاسوج رخ می دهد بی خبر هستند؟.
,
 
,
بی تفاوتی به ورودی و خروجی های شهر یاسوج توسط شهروندان و عدم نظارت و برخورد مسئولان با متخلفان باعث شده است تا برخی افراد سودجو همه مسائل شهری و اجتماعی را زیر پا بگذارند و معضلات شهر یاسوج چند برابر کنند.
,
 
,
مسافران و گردشگرانی که از سراسر کشور به شهر یاسوج سفر می کنند با دیدن تخلیه فاضلاب در کنار جاده پارک ساحلی این شهر و زباله و نخاله هایی که ورودی و خروجی راه های ارتباطی این استان را محاصره کرده است با خود چه فکر می کنند .
,
 
,
به راستی غیر از این است که در وهله نخست فرهنگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که از دیرباز تاکنون در یاد مردمان این دیار به نیکی از یاد می شود را زیر سوال می برند و از سوی دیگر نیز به حال مسئولانی تاسف می خورند که در برابر چشمان انها این شهر به تلی از زباله و نخاله و بوی متعفن فاضلاب به خود می گیرد و سکوت کرده اند.
,
 
,
باید دید با انتشار این تصاویر مسئولان استان و شهر یاسوج از خواب پاییزی بیدار خواهند شد و فکری به حال ورودی و خروجی های شهر یاسوج خواهند کرد یا همچنان اینگونه تصاویر باید در قاب دوربین شهروندان هم استانی و گردشگران سراسر کشور ثبت و ضبط شود.
,
 
,
امید است مسئولان و متولیان امر با افراد متخلف که اینگونه پیشانی شهر یاسوج را به لجن می کشند برخرد قاطعی داشته باشند و با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به شهروندان مشارکت انها را در داشتن شهری تمیز و محیط زیستی زیبا فراهم کنند.
,
 
,
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه