اخبار داغ

عضو شورای اسلامی دلیجان:

کمبود اعتبارات،مشکل هیئت‌های ورزشی دلیجان در اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و بین المللی

کمبود اعتبارات،مشکل هیئت‌های ورزشی دلیجان در اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و بین المللی
عضو شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: به دلیل کمبود اعتبارات، هیئت‌های ورزشی همواره در اعزام تیم‌های خود به مسابقات خارج از شهرستان دچار مشکل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خلیلی نایب رئیس شورای شهر دلیجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفتگو با پیام دلیجان گفت: ورزش شهرستان دلیجان کمبودهای فراوانی را در بخش های مختلف دارد که رفع این مشکلات حمایت های جدی اداراه ورزش و جوانان استان را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

خلیلی اظهار کرد: متاسفانه نگاه مسئولین ورزش و جوانان استان به ورزش دلیجان تاکنون شایسته و درخور ورزشکاران شهرستان نبوده است.

,

وی به فعالیت ۳۳ هیات ورزشی در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: هیات های ورزشی شهرستان با کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط فعالیت های ورزشی را دنبال می کنند.

,

این عضو شورای اسلامی شهر دلیجان با تاکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی به دلیل کمبود اعتبارات، همواره در اعزام تیم‌های خود به مسابقات خارج از شهرستان دچار مشکل هستند گفت: مربیان تیم های ورزشی شهرستان به جای تمرکز بر روی آمادگی فنی و جسمی بازیکنان خود برای حضور موفق در مسابقات، به دنبال فراهم کردن وسیله ایاب و ذهاب و دیگر امکانات اولیه خود هستند.

,

خلیلی با اشاره به کمبود نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان دلیجان اظهار کرد: از مسئولین ورزش و جوانان استان انتظار داریم برای تامین نیروی انسانی  اداره شهرستان قدم های موثری بردارند.

,

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر دلیجان به دنبال ایجاد منبع درآمد پایدار برای فعالیت‌های ورزشی شهرستان است خاطر نشان کرد: بر اساس توافقی که بین شهرداری و شورای شهر با اداره ورزش و جوانان شهرستان دلیجان صورت گرفته مقرر شده است مجتمع تجاری در زمین اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث شود تا بتوانیم با درآمد این مجتمع بخشی از هزینه های ورزشی شهرستان را تامین کنیم.

,

شهرستان دلیجان دارای بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در ۳۳ رشته ورزشی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه