اخبار داغ

سرپرست شهرداری تبریز؛

پروژه‌‌های میدان آذربایجان و مقبره الشعرا را تا ابتدای تبریز 2018 به بهره‌‌برداری می‌‌رسانیم/ باید نحوه استفاده از سرویس‌‌های بهداشتی بین مردم فرهنگ‌‌سازی شود

پروژه‌‌های میدان آذربایجان و مقبره الشعرا را تا ابتدای تبریز 2018 به بهره‌‌برداری می‌‌رسانیم/ باید نحوه استفاده از سرویس‌‌های بهداشتی بین مردم فرهنگ‌‌سازی شود
محمدحسین اسحقی گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در پروژه‌های اصلی تبریز، امیدواریم تا ابتدای برنامه‌های 2018، این پروژه‌ها به اتمام برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین اسحقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در خصوص پروژه‌های در حال انجام تبریز، اظهار داشت: در حال حاضر سه پروژه اصلی اعم از تکمیل میدان آذربایجان، تکمیل مقبره‌الشعرا و پیگیری مشکلات و تکمیل مرکز همایشات بین‌المللی شهرداری تبریز در دست اقدام بوده و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، این سه پروژه‌ی اصلی تا ابتدای 2018 به اتمام خواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: مرکز همایشات بین‌المللی شهرداری تبریز با مشکل مالی مواجه است و در صورت بررسی و رفع آنها، این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

,

سرپرست شهرداری تبریز با بیان اینکه بارها در نشست‌های ستاد برنامه‌ریزی تبریز 2018 مشکل کمبود یا نواقصات سرویس‌های بهداشتی در سطح تبریز مطرح شده است، خاطرنشان کرد: شاهد نواقصاتی در حوزه سرویس‌های بهداشتی هستیم که نیاز است علاوه بر وجود 176 سرویس بهداشتی در اقصی نقاط شهر، چندین نقطه از تبریز را به سرویس‌های بهداشتی مجهز کنیم.

,

وی ادامه داد: این تعداد سرویس بهداشتی در تبریز زیاد است، اما به دلیل چینش‌ها و یا مکان‌های نامناسب، نیاز است چندین سرویس نیز به خصوص در منطقه بازار تبریز ساخته و آماده شود و لازم است به سرویس‌های فرنگی نیز توجه و عنایت خاصی شود؛ چراکه در برنامه تبریز 2018 گردشگران خارجی نیز در این شهر حضور خواهند یافت.

,

اسحقی با بیان اینکه سالانه 10 میلیارد تومان هزینه صرف نگهداری و تعمیر سرویس‌های بهداشتی می‌شود، تأکید کرد: به‌طور معمول، سرویس‌های بهداشتی در عرض 5 سال مستهلک‌ شده و نیاز به تعمیر خواهند داشت، با توجه به هزینه‌های خود ساختمانان سرویس بهداشتی و نگهبانان آنها، شهرداری تبریز سالانه 10 میلیارد تومان به این مراکز بهداشتی هزینه مصرف می‌کند.

,

وی در پایان متذکر شد: استفاده از سرویس‌های بهداشتی باید در میان مردم تبریز فرهنگ‌سازی شود، متأسفانه شاهدیم استفاده نادرست مردم از سرویس‌های بهداشتی هستیم و باید این فرهنگ نادرست را از بین ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه