اخبار داغ

رئیس پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب خبر داد؛

آمادگی پلیس راهور شهرستان سرپلذهاب برای استقبال از زائران اربعین حسینی

آمادگی پلیس راهور شهرستان سرپلذهاب برای استقبال از زائران اربعین حسینی
رئیس پلیس راهور شهرستان سرپل ذهاب از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور شهرستان جهت تسهیل تردد و عبور و مرور زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی این شهرستان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ بهزاد غلامی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: شهرستان سرپل ذهاب یکی از مسیرهای اصلی عبور زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین به حساب می آید و به همین منظور جهت تسهیل در تردد و عبور و مرور زائران در اربعین 96 برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

 

,

وی افزود: بدلیل افزایش حجم تردد در جاده های استان کرمانشاه نیز50 نفر از تیم های کمکی پلیس راهور استان به پلیس راه سرپل ذهاب اعزام و پوشش ترافیکی برخی از معابر برونشهری نیز توسط عوامل راهور صورت خواهد پذیرفت.

,

 

,

رئیس پلیس راه شهرستان تصریح کرد: درایام اربعین محوربزرگراه کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین بصورت دو طرف جهت رفت و برگشت زائرین اربعین حسینی درنظرگرفته شده است، اما پس از روز اربعین حسینی بازگشت زائرین در جاده یک طرفه روستای ریخک امکان پذیر می باشد.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: درایام اربعین حسینی از خروجی شهرستان دالاهو تا پایان محدوده قره بلاغ شهرستان سرپل ذهاب تحت کنترل 9 تیم از مامورین محسوس پلیس راهور سرپل ذهاب خواهد بود.

,

 

,

وی احداث بزرگراه راه کربلا و فراهم سازی زیرساخت های لازم درجاده های مواصلاتی از برکات میزبانی سرپل ذهاب در مسیر زائرین عتبات عالیات دانست و در پایان ازمردم ولایتمدار و مومن سرپل ذهاب خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهایت همکاری و تعامل با مامورین پلیس راهور سعی در جهت ارائه خدمات شایسته به زائرین کربلای معلی داشته باشند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه