اخبار داغ

امام جمعه بخش جازموریان عنوان کرد؛

ظرفیت های داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است

ظرفیت های داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه بخش جازموریان با بیان اینکه کلید رونق اقتصادی در تولید داخلی است،گفت: ظرفیت های داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و نتیجه تقویت تولیدات داخلی، افزایش صادرات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، توسعه تجارت خارجی و به ویژه صادرات از عوامل موثر در توسعه اقتصادی کشورها محسوب می گردد که می تواند علاوه بر رشد اقتصادی، موجب افزایش توان رقابت پذیری کشورها در عرصه های بین المللی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

از سال ۱۳۷۶ بیست و نهم مهر ماه با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، به عنوان روز ملی صادرات تعیین گردید تا بیانگر عزم و اراده ملی در مجموعه دولت و مردم برای توسعه صادرات غیر نفتی و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور باشد.

,

نتیجه تقویت تولیدات داخلی، افزایش صادرات است

, نتیجه تقویت تولیدات داخلی، افزایش صادرات است, نتیجه تقویت تولیدات داخلی، افزایش صادرات است,

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه بخش جازموریان با اشاره به روز ملی صادرات گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صادرات و رفع بیکاری در جنوب کرمان وجود دارد ،مسوولان این فرصت را غنیمت شمارند.

,

وی ادامه داد: مساله اقتصاد اولویت کشور است، مسوولان زمینه ها را جهت استقلال ارامش و رفاه اشتغال مردم فراهم کنند.

,

امام جمعه بخش جازموریان با بیان اینکه کلید رونق اقتصادی در تولید داخلی است،افزود: ظرفیت های داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و نتیجه تقویت تولید،‌ اشتغال و رفع بیکاری است و اگر مسئله بیکاری برطرف شود، بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه حل خواهد شد و یکی از ثمرات تقویت تولیدات داخلی، افزایش صادرات است.

,

وی اظهار داشت: ظرفیت های صادراتی بسیاری برای عرضه انواع محصولات کشاورزی در شهرستان رودبارجنوب و بخش جازموریان وجود دارد اما متاسفانه ابزار و زمینه‌های آن مهیا نشده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه