اخبار داغ

2 آرایشگاه زنانه در بروجرد پلمپ شد

2 آرایشگاه زنانه در بروجرد پلمپ شد
مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 آرایشگاه زنانه به دلیل مشکلات بهداشتی پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "حسین رازانی" مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: آرایشگاه ها فقط موظف هستند خدماتی را ارائه دهند که ایجاد مشکل برای سلامتی شهروندان نکند اما متاسفانه برخی از آرایشگاه ها خدماتی مانند ماساژ درمانی،اقداماتی برای لاغری، تاتو و سایر خدماتی را انجام می دهند که این اقدامات تخلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: مامورین بهداشتی نظارت و بازرسی های مختلفی را از آرایشگاه ها انجام می دهند تا از تخلفات در آرایشگاه ها جلوگیری شود اما تعدادی از آرایشگاه ها این خدمات تخلفی را در ساعتی غیر از ساعات اداری و به صورت مخفیانه انجام می دهند.

,

 

,

رازانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 آرایشگاه زنانه در بروجرد به دلیل مشکلات بهداشتی پلمپ شده اند و تعدادی دستگاه که خدمات غیر قانونی را در آرایشگاه ها ارائه می دادند از سطح آرایشگاه ها جمع آوری شده است.

,

 

,

به گفته وی انجام برخی از خدمات غیر قانونی در آرایشگاه ها ممکن است منجر به تهدید سلامتی شود و بسیاری از این اقدامات به صورت مخفیانه انجام می شود که نیاز است شهروندان از دریافت این خدمات خودداری کنند.

,

 

,

مسئول بهداشت محیط بروجرد تصریح کرد: البته تعداد افرادی که از آرایشگاه های بروجرد شاکی هستند، زیاد نیست و تنها چند مورد در راستای انجام تاتو بوده اما انجام هر گونه خدمات غیر قانونی منجر به پلمپ آرایشگاه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه