اخبار داغ

رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد:

۴۲۰ نفر در آزمونهای سنجش مهارت این شهرستان شرکت کردند

۴۲۰ نفر در آزمونهای سنجش مهارت این شهرستان شرکت کردند
رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان کبودراهنگ گفت:420نفر در از کارآموزان این شهرستان درآزمونهای سنجش مهارت وپایان دوره این شهرستان شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،هادی قادری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار  کورنگ ، درخصوص برگزاری آزمون های مهارتی در این شهرستان اظهارداشت: پنجمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان،همزمان با سراسر کشور در شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

وی با اشاره به مراحل و رشته های مختلف این آزمون هماهنگ افزود:  مرحله پنجم این آزمون هماهنگ  در بخش های مختلف صنعت ساختمان ،صنایع دستی ،قالیبافی ،تیم های سیار ،پادگان ، ندامتگاه و استادشاگردی با شرکت 420 نفر در روز پنجشنبه 27 مهرماه سالجاری در حوزه های مختلف برگزار گردید.
قادری اضافه کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده می بایست در آزمون عملی شرکت و با احراز حدنصاب نمره میانگین قبولی در هر دو مرحله موفق به اخذ گواهینامه شوند.

,
,

رئیس  اداره فنی حرفه ای شهرستان کبودراهنگ در پایان خاطر نشان کرد: سازمان فنی حرفه ای با هدف شناسایی قابلیت های هر منطقه و اجرا و آموزش های مختلف  در راستای پتانسیل های هر منطقه سعی در توانتمند سازی ودسترسی آسان جوانان جویای کار به مشاغل مختلف را دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه