اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون:

برنامه راهبردی ورزش تیران و کرون تدوین و ابلاغ شد

برنامه راهبردی ورزش تیران و کرون تدوین و ابلاغ شد
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: برنامه راهبردی ورزش تیران و کرون طی شش ماه گذشته پس از بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان، تدوین و به هیئت های ورزشی ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با تبریک هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر تا ۲ آبان، اظهار کرد: ورزش در زندگی روزمره انسان و بالابردن سلامت بدن اهمیت بالایی دارد که باید آن را در بین خانواده ها و شهروندان نهادینه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

مهدی مرادیان با اشاره به نقش ورزش در کاهش معضلات اجتماعی و بیماری های قلبی عروقی، گفت: برنامه راهبردی ورزش تیران و کرون طی شش ماه گذشته پس از بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان، تدوین و به هیئت های ورزشی ابلاغ شد.

,

وی با بیان اینکه برای اولین بار برنامه ای علمی در امر ورزش شهرستان ابلاغ شده است، تصریح کرد: ارزیابی فعالیت هیئت های ورزشی با توجه به این برنامه در پایان سال انجام شده و بر اساس آن رتبه بندی خواهند شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی نگاه ویژه ای را به ورزش قهرمانی داشته و شاهد حضور ورزشکاران در میادین مسابقات استانی و کشوری و کسب مقام های مختلف بوده ایم.

,

مرادیان با اشاره به فعالیت هیئت های ورزشی مختلفی در تیران و کرون، یادآور شد: تعداد هیئت های ورزشی از ۲۸ هیئت به ۳۴ هیئت ارتقا پیدا کرده و تا پایان سال تا ۴۰ هیئت هم افزایش خواهد داشت.

,

وی با تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش شهرستان، گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، آموزش همگانی بدمینتون، میزبانی از پیشکسوتان کوهنوردی استان اصفهان در دالانکوه، کوهگشت خانوادگی، مسابقات ورزشی هیئت ها، بازی های بومی محلی، مسابقه فوتسال ویژه روستاها و مسابقات کارکنان دولت از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در تیران و کرون است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه بیش از ۲۵ برنامه ورزشی در سطح شهرستان انجام خواهد شد، تصریح کرد: پیشرفت تکنولوژی و وجود ماشین آلات مختلف موجب کم تحرکی و افزایش بیماری ها شده است و تنها راه جبران این امر، ورزش است.

,

مرادیان با اشاره به برگزاری برنامه های هیئت های ورزشی ویژه تمام سنین، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری ورزش سالمندان انجام شده که جمعه های هر هفته در محل زمین چمن ورزشگاه تختی مشغول به فعلیت و ورزش هستند و علاقمندان می توانند در جمعه سالمندان شهرستان شرکت کنند.

,

وی ادامه داد: استخر شنا در شهر تیران با توجه به سرانه پایین ورزش شهرستان، توسط بخش خصوصی در حال ساخت است و ۵۰ درصد کار برای احداث آن انجام شده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون افزود: در مرحله دوم توسعه فضاهای ورزشی توسط بخش خصوصی، ساخت زمین های ورزشی روباز با همکاری این بخش در دستور کار اداره ورزش و جوانان است.

,

مرادیان با بیان اینکه سرانه کنونی ورزش شهرستان ۱۸ صدم متر مربع به ازای هر نفر است و سرانه استاندارد یک متر تعیین شده، اظهار کرد: هیئت های ورزشی با توجه به این سرانه پایین دچار مشکلاتی از جمله نداشتن محل تمرین مناسب برای کلاس های آموزشی هستند که بخشی از این کمبود با تعامل با سایر دستگاه ها دولتی از جمله ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش حل شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه