اخبار داغ

سومین شهر پرجمعیت لرستان ترمینال ندارد؛

مسافرانِ بدون استقبال/ نارضایتی پایان ندارد

مسافرانِ بدون استقبال/ نارضایتی پایان ندارد
پایانه مسافربری شهر کوهدشت در حالی با وجود عزل و نصب شهردارها به احداث نرسیده که وضعیت نامطلوب خدمات‌دهی و امکانات رفاهی آن نیز نارضایتی مسافران را در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، وضعیت پایانه‌های مسافربری در استان لرستان یکی از دغدغه‎های شهروندان است، به‌طوری که برخی از آنها از وضعیت نامناسب ترمینال‎های مسافربری گلایه‌مند هستند و می‌گویند در برخی از این اماکن حتا یک سرویس بهداشتی مناسب و یا مکانی برای استراحت وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

ترمینال مسافربری کوهدشت، خرم‌آباد با عبور روزانه 3000 مسافر یکی از پرتردد‌ترین ناوگان حمل و نقل استان لرستان است، اما شهروندان کوهدشت سالهاست که در حسرت یک پایانه مسافربری برون‌استانی به سر می‌برند.

,

 

,

از سوی دیگر در شهرستان کوهدشت،  بسیاری از اتوبوس‌های مسافربری به دلیل نبود یک جایگاه تعیین‌شده، مسافران خود را در خیابان‌های ورودی شهر پیاده می‌کنند و سرگردانی مسافران و نابسامانی ترافیک را در ساعاتی از شبانه‌روز به وجود می‌آورند.

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

این در حالی است که در بسیاری از استان‌های کشور پایانه های مسافربری از حداقل امکانات رفاهی برای خدمت‌رسانی به شهروندان بهره‌مند هستند.

,

 

,

یکی از شهروندان کوهدشت در این خصوص به سفیرافلاک می‌گوید: از مسئولان می‌خواهیم به وضعیت ترمینال برون‌استانی این شهرستان رسیدگی نمایند.

, سفیرافلاک,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

این شهروند با گلایه از نحوه خدمت‌رسانی در ترمینال صداقت کوهدشت خاطرنشان کرد: کوهدشت سومین شهرستان پرجمعیت استان است و هنوز ترمینال ندارد!

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

وی با بیان این پرسش که چرا تاکنون کوچک‌ترین اقدامی برای انجام خدمات به مسافران در این ترمینال انجام نشده، تصریح کرد: سالن انتظار مسافران در تابستان بسیار گرم بوده و در زمستان نیر فاقد سیستم گرمایشی است.

,

 

,

یکی دیگر از مسافران با تأکید بر اینکه ترمینال دروازه‌ی ورود و خروج هر شهر است، بیان داشت: آیا برای سومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان، این ترمینال زیبنده‌ی مسافران است؟

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

این مسافر با بیان وجود زباله‌های پراکنده در محوطه‌ی عمومی ترمینال کوهدشت خاطرنشان کرد: هیچ منبع پاسخگویی و یا رسیدگی نیز در این مکان عمومی وجود ندارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: در داخل ترمینال شعبه بانکی و یا عابربانک وجود ندارد و مسافران برای برداشت وجه نقد با مشکل مواجه می‌شوند.

,

 

,

این شهروند با تأکید بر اینکه فضای انتظار در نظر گرفته شده برای مسافران، فاقد میز و صندلی مناسب است، بیان داشت: یک اتاقک بسیار کوچک را در ترمینال برای نمازخانه اختصاص داده‌اند که در آن نیز همیشه بسته است!

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

وی افزود: نارضایتی گردشگران و خاطره نامناسبی که از اولین لحظه‌های ورود به شهر نصیب آنها می‌شود، ناراحتی شهروندان کوهدشت را به‌دنبال دارد.

,

 

,

بنابر این گزارش، خدماتی که از سوی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرستان کوهدشت به ویژه اتوبوسرانی به شهروندان ارائه می‌شود، پاسخگوی ازدیاد جمعیت و ارائه‎ی خدمات نیست.

,

 

,

فرماندار کوهدشت در این خصوص می‌‌گوید: یکی از مشکلات عمده در شهرستان کوهدشت، نبود ترمینال مسافربری است.

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

فردی بیرانوند، اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث ترمینال مسافربری در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سرمایه‌گذاران حمایت می کنیم و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

,

 

,

گلایه مسافران و شهروندان کوهدشت از نبود ترمینال مسافربری در این شهرستان، افزایش نارضایتی آنها نیز را در استفاده از ناوگان مسافربری عمومی به وجود آورده است، به طوری که آنها می‌گویند با عزل و نصب شهردارها هنوز بما شاهد بهره‌برداری از یک ترمینال مسافربری نبوده‌ایم!

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

بنابر این گزارش، ساخت و بهسازی پایانه مسافربری شهرستان کوهدشت، باری مضاعف بر وعده‌های عمرانی بی سرانجام حمل‌ونقل در استان لرستان است، وعده‌هایی که سال‌ها نیز گریبان جاده ی کوهدشت، خرم‌آباد را گرفته و هنوز در محاق افتتاح مانده است.

,

 

,

جاده کوهدشت، خرم‌آباد در حالی با عبور روزانه 10 هزار خودرو، به‌عنوان پرحادثه‌ترین محور مواصلاتی لرستان مطرح است که با وجود گذشت 11 سال به بهره‌برداری نرسیده است.

,

 

,

ترمینال کوهدشت

, ترمینال کوهدشت,

 

,

کلنگ این جاده در سال 85 و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان بر زمین زده شد و قرار بود در سال 90 به اتمام برسد، اما  هم‌چنان آمار بالای تصادف و کشته‌شدن مسافران در این محور 85 کیلومتری، خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده و هم چنان مرگ در این جاده از افتتاح پروژه‌های عمرانی درازمدت در حال سبقت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه