اخبار داغ

امام جمعه سریش آباد خبرداد؛

توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذا در میان زائرین اربعین حسینی توسط موکب مردم سریش آباد

توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذا در میان زائرین اربعین حسینی توسط موکب مردم سریش آباد
امام جمعه سریش آباد از توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذا در میان زائرین اربعین حسینی توسط موکب مردم سریش آباد خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت الاسلام محرم بیابانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین امسال، این موکب همچنین امکان لازم برای اسکان پنج هزار نفر را در کربلای معلی فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با بیان اینکه برای راحتی حال زائران اربعین حسینی 2 هزار و 500 عدد تشک و چهار هزار عدد پتو تهیه شده است، افزود: پیش بینی می شود اربعین امسال سه هزار نفر از مردم سریش آباد و 100 خادم اهل بیت به کربلای معلی مشرف شوند.

,

حجت الاسلام بیابانی با اشاره به اینکه در کربلا معلی 2 پزشک داوطلب و داروی رایگان نیز در موکب عزاداران شهر سریش آباد خدمات رسانی می کنند، یادآور شد: پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این موکب از 10 تا 20 آبان انجام می شود.

,

رئیس هیات موکب عزاداران زائران اربعین حسینی شهر سریش آباد اضافه کرد: هفت هزار متر زمین در مجاور حرم در کربلای معلی برای استقرار این موکب در نظر گرفته شده و مردم محب اهل بیت (ع) سریش آباد با کمک های خود، این موکب را در خدمت رسانی به زائرین یاری می کنند.

,

به گفته وی، عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) بی نظیر است و مردم به هر نحوی می خواهند ارادت خود را به ساحت مقدس سید الشهدا (ع) نشان دهند.​ 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه