اخبار داغ

رئیس فراکسیون ولایی مجلس :

"غلامی" فردی کارآمد و بی حاشیه است /در وزارت علوم کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد

"غلامی" فردی کارآمد و بی حاشیه است /در وزارت علوم کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد
رئیس فراکسیون ولایی مجلس ، دکتر غلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، فردی بی حاشیه و کارآمد معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  نافع حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه ،با  اشاره به گزینه‌ احتمالی دولت برای  تصدی وزارت علوم عنوان کرد: به زودی فراکسیون ولایی مجلس به منظور بررسی برنامه های دکتر غلامی وارد شور خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نافع ,

 

,

وی افزود: به عقده من دکترغلامی گزینه ای بی حاشیه و کارآمد برای وزارت علوم می باشد والبته کارآمدی وی در دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز به اثبات رسیده است.

,

 

,

 

,

حاجی بابایی با اعلام اینکه به نظرمن دکتر غلامی برای رای آوردن در مجلس مشکلی نخواهد داشت،اظهارکرد:از آنجا که در وزارت علوم کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد،لذا حضور نیرویی کارآمد میتواند بسیار اثر بخش باشد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی توجه به دانشگاهها از الزامات است، خاطرنشان کرد:دانشگاهها باید به سمت مهارتی کردن دانشجویان حرکت کنند و البته از آنجا که در برنامه ششم توسعه رابطه میان دانشگاهها با صنعت ،کشاورزی و تولید بسیار مورد تاکید قرار گرفته، لذا افزایش ارتباطات میان علم با صنعت،تولید و کشاورزی باید از سوی وزیر جدید مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

حاجی بابایی با بیان اینکه دانشگاهها باید ضمن پرداختن به مسائل سیاسی وگفتمان‌سازی، از حاشیه سازی ها به دور باشند،اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور در گروفعالیت های دانش بنیان است که البته نقش وزارت علوم در این مهم بسیار حائز اهمیت است.

,

 

,

وی در نهایت برضرورت حرکت دانشگاهها به سمت فضای علمی و تولیدی تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه