اخبار داغ

مراسم آغاز سالتحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور قروه برگزار شد + تصاویر

مراسم آغاز سالتحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور قروه برگزار شد + تصاویر
با حضور نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی مراسم آغاز سالتحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور قروه برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، در مراسمی که با حضور نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور قروه برگزار شد از دانشجویان جدیدالورود این مرکز استقبال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

در این مراسم ابتدا محمد خالدیان رییس دانشگاه پیام نور قروه با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور قروه اظهار داشت: دانشجویان در دانشگاه پیام نور قروه از برترین امکانات و تجهیزات علمی و اموزشی برخوردار هستند و شرایط تحصیل در این دانشگاه برای تمامی دانشجویان فراهم است.

,

, ,

وی به فعالیت های فرهنگی و اموزشی در این دانشگاه اشاره نمود و افزود: در این دانشگاه سعی می شود تا برترین متد تحصیلی و اموزشی به دانشجویان ارائه شود و در این راستا از اساتید مجرب استفاده می شود.

,

در ادامه این مراسم نیز علی محمد مرادیان نماینده مردم شرستان های قروه و دهگلان با بیان اینکه خود فارغ التحصیل از دانشگاه پیام نور است گفت: بنده خود دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نورقروه بوده ام و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه پیام نور دریافت کرده ام.

,

, ,

وی با بیان اینکه مدرک دانشگاه پیام نور اهمیت بسیاری در فعالیت های علمی و آموزشی دارد، افزود: دانشجویان باید بدانند که با استفاده از علم و دانش می توان به موفقیت های چشمگیری در تمامی زمینه ها دست یافت و زمینه رشد و شکوفایی استعدادها را فراهم نمود.

,

مرادی رسیدن به توسعه را در گرو توجه به علم آموزی دانست و بیان داشت: باید به دانشجویان خود بها بدهیم و زمینه رشد انان را فراهم نماییم.

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه