اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

شهر دوچرخه ایران به نام میاندوآب ثبت می شود/ صدور گواهینامه دوچرخه بیش از ۷۰ سال در میاندوآب قدمت دارد

شهر دوچرخه ایران به نام میاندوآب ثبت می شود/ صدور گواهینامه دوچرخه بیش از ۷۰ سال در میاندوآب قدمت دارد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: میاندوآب را به عنوان شهر دوچرخه معرفی می کنیم و این نیز مستند بوده و از بیش از ۷۰ سال پیش در این شهر گواهینامه دوچرخه صادر می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب با بیان اینکه بنده از دیرباز این شهر را با عنوان شهر دوچرخه می شناسم، اظهار کرد: مردم میاندوآب در همایش دوچرخه سواری که به نام ۱۲ هزار شهید استان مزین شده بود، با حضور پرشور و گسترده خود نشان دادند که این شهر، شهر دوچرخه ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: دوچرخه جزو فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان بوده و حتی اسناد نیز نشان می دهد که از  ۷۰ سال پیش در این شهر برای دوچرخه گواهینامه صادر شده است.

,

وی با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در همایش دوچرخه سواری، گفت: میاندوآب شهر دوچرخه ایران است و همه دنیا این را بدانند که اینجا شهر دوچرخه ایران بوده و به نام میاندوآب نیز ثبت می شود.

,

چمن گلی تصریح کرد: میاندوآب را به عنوان شهر دوچرخه معرفی می کنیم و این نیز مستند بوده و از بیش از ۷۰ سال پیش در این شهر گواهینامه دوچرخه صادر می شد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: دوچرخه سواری علاوه بر اینکه به صورت همگانی در میاندوآب از استقبال  پرشور مردم برخوردر است، این شهرستان در ورزش قهرمانی نیز ورزشکارانی را داشته است.

,

گفتنی است چمن گلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه نیز با تاکید بر ثبت شهر دوچرخه ایران به نام میاندوآب تصریح کرد: بی‌شک اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی پیگیر این مسئله بوده چون حتی در روستاهای میاندوآب نیز مردم از دوچرخه استفاده می‌کنند بنابراین هر کسی خلاف این ادعا را دارد که شهر دیگری به عنوان شهر دوچرخه می‌تواند ثبت شود، باید سند و مدرک معتبر ارائه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه