اخبار داغ

عضو شورای شهر کاشمر تآکید کرد:

فضای ورزش شنا در کاشمر با استانداردها فاصله دارد

فضای ورزش شنا در کاشمر با استانداردها فاصله دارد
یک عضو شورای شهر کاشمر گفت: هم اکنون در زمینه فضای لازم برای ورزش شنا در کاشمر با آن چیزی که استاندارد است فاصله داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد غزنوی در گفتگو با کاشمربصیر در رابطه با کمبود فضای استخر در کاشمر اظهار داشت: در دهه‌های گذشته کاشمر دارای یک استخر روباز بود و این استخر مورد استقبال مردم و به ویژه اقشار کم درآمد واقع می‌شد؛ اما چندین سال است که برای تبدیل آن به استخر سرپوشیده، تخریب شده و ناتمام باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی ادامه داد: هم اکنون در زمینه فضای لازم برای ورزش شنا در کاشمر با آن چیزی که استاندارد است فاصله داریم و این در حالی است که متولیان امر چندین سال است که هر ساله قول می‌دهند که استخر جدید کاشمر به صورت سرپوشیده افتتاح خواهد شد و حتی چند بار هم پیگیر ورود بخش خصوصی به این موضوع بودند؛ اما هنوز عملی نشده است.

,

 

,

غزنوی افزود: استدعایی که ما از متولیان داریم این است که موضوع استخر نیمه تمام کاشمر را جدی بگیرند و چه با ورود بخش خصوصی و چه خود دولت نسبت به تکمیل پروژه اقدام کنند چرا که در شرایط فعلی مردم اعتراض زیادی دارند و هم نسبت به هزینه‌ای که در تنها استخر کاشمر باید پرداخت کنند و هم نسبت به خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود گلایه‌مند هستند.

,

 

,

این عضو شورای شهر کاشمر خاطرنشان کرد: مشکلات فعلی و اعتراض‌های علاقمندان به ورزش شنا به دلیل این است که در کاشمر رقابتی وجود ندارد، ولی اگر استخر‌های جدیدی در شهرستان احداث شود و فضای رقابتی به وجود آید برای همان سرمایه‌گذار قبلی هم مفید خواهد بود؛ چراکه در فضای رقابتی به دنبال بهبود شرایط و وفق دادن استخر موجود با امکانات روز حرکت خواهد کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: شرایط فعلی و فعالیت تنها یک استخر شایسته شهری مانند کاشمر با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد و نیز با عنایت به اینکه یک شهر گردشگری محسوب می‌شود نیست و لذا همه باید دست به دست هم بدهند و این معضل را حل کنند.

,

 

,

غزنوی با اشاره به احتمال ورود شهرداری به مقوله احداث استخر تصریح کرد: من ورود بخش خصوصی را به مقوله احداث استخر ترجیح می‌دهم چرا که هر چه این گونه کارها را کمتر در سیستم دولتی و یا نیمه دولتی مانند شهرداری تعریف کنیم بهتر است ضمن اینکه سیاست‌های کلی کشور هم به سمت خصوصی‌سازی است.

,

 

,

وی افزود: اگر یک سری امکانات و مزایا به ویژه تسهیلات ارزان قیمت با پیگیری فرمانداری کاشمر به بخش خصوصی در بحث سرمایه‌گذاری‌ها واگذار شود افراد زیادی هستند که مشتاقانه به سمت این گونه سرمایه‌گذاری‌ها خواهند آمد.

,

 

,

این عضو شورای شهر یک دلیل عدم استقبال بخش خصوصی در شرایط فعلی را آماده نبودن بسته‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از عللی که سرمایه‌گذاران وارد نمی‌شوند همین است که ما در شهرستان بسته‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری را آماده نکرده‌ایم و یک سرمایه‌گذار باید خودش طرح مطالعاتی و طرح‌های توجیهی و فنی را بیاورد و لذا هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود.

,

 

,

غزنوی گفت: اگر بسته‌های سرمایه‌گذاری به خوبی میزان سود‌دهی و سایر موارد پروژه‌ای مانند استخر را مشخص و توجیهات فنی و اقتصادی آن هم دیده شود و در نهایت افراد مطمئن شوند که سرمایه‌گذاری ‌آن‌ها دچار مشکل نمی‌شود، افراد زیادی رغبت خواهند کرد که به جای آن‌که سرمایه خود را در بانک‌ها بگذارند و یا در سایر شهرها هزینه کنند در همین شهر نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه