اخبار داغ

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی:

نفرات برتر کشتی استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند

نفرات برتر کشتی استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند
دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که در بندر گز استان گلستان برگزار می شود اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامل محمد زاده در حاشیه مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی گفت: مسابقات قهرمانی استان با عنوان گرامیداشت ۱۲ هزار شهید استان به مدت  ۲ روز در پلدشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی ,

وی تصریح کرد: در این مسابقات ۱۵ تیم با ۸۹ کشتی گیر آزاد و ۷۱ کشتی گیر فرنگی شرکت کرده اند و نزدیک به ۱۵۰بازی برگزار شد.

,

 

,

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی افزود: تیم پلدشت با ۴۶ امتیاز مقام نخست این دوره از مسابقات در کشتی فرنگی را کسب کرد و تیم های سلماس و ارومیه به ترتیب با کسب ۳۹ و ۳۸ امتیاز مقام های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

 

,

محمدزاده گفت: در رشته آزاد نیز تیم مهاباد با ۷۶ امتیاز مقام نخست این دوره از مسابقات را نصیب خود کرد و تیم های خوی و میاندوآب به ترتیب با کسب ۷۲ و ۶۹ امتیاز مقام های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

 

,

وی تصریح کرد: سطح کمی و کیفی مسابقات از سطح شایسته ای برخوردار بود و تمام شهرستان های آذربایجان غربی بجز اشنویه و شاهین دژ در این مسابقات شرکت کرده بودند.

,

 

,

وی اظهار کرد: پلدشت به لحاظ میزبانی این دوره از مسابقات را به نحو شایسته برگزار کرد و کشتی این شهرستان نیز دارای پتانسیل بالایی بوده و توانست عنوان قهرمانی مسابقات فرنگی استان را کسب کند.

,

 

,

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی افزود: نفرات برتر به مسابقات استانی که در بندر گز استان گلستان برگزار می شود اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه