اخبار داغ

فرمانده انتظامی بهارستان:

مقابله جدی با پدیده قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد

مقابله جدی با پدیده قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: مقابله جدی با پدیده قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد که این امر نیازمند همکاری و همراهی شهروندان با نیروی انتظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واحد نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه به کشف ۲ تن چوب قاچاق در بهارستان اشاره کرد و اظهار داشت: درپی اطلاع مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مبنی‌بر حمل چوب قاچاق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در تشریح جزئیات این عملیات، تبیین کرد: مأموران نیروی انتظامی با شناسایی خودرو حامل چوپ قاچاق در بازرسی از محل بار این خودرو ۲ تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

,

نورمحمدی در ادامه بابیان اینکه باوجود دلایل و شواهد کافی، متهم قاچاق بودن چوب‌ها را مورد تأیید قرار داد، بیان داشت: متهم عتراف کرده است که قصد فروش چوب‌ها در بازار را داشته است، و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه چوب‌های قاچاق مکشوفه به مراجع قضایی انتقال داده شد.

,

وی همچنین به کشف باطری‌های مسروقه در سطح شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: درپی دریافت اخبار واصله مبنی‌بر اینکه فردی در سطح شهرستان اقدام به خرید فروش اموال مسروقه می کند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی بهارستان قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان باتاکید براینکه با تلاش ماموران خودرو مالخر شناسایی شد، اذعان داشت: ماموران با توقیف خودرو و در بازرسی از محل بار تعداد ۱۴۰ عدد باتری مسروقه کشف کردند.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه مقابله جدی با قاچاق کالا در شهرستان به جهت حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از وارد کردن کالای خارجی به صورت جدی در دستورکار پلیس شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس ۱۱۰ جهت انجام اقدامات لازم، اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه