اخبار داغ

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ بین دانشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ بین دانشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
سیدصالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه‌های دانشکده نفت اهواز بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “موج چهارم”،در نشستی که در دانشکده صنعت نفت اهواز برگزار شد سیدصالح هندی گفت: با تمام فراز و نشیب‌هایی که دانشگاه صنعت نفت داشته است همواره یکی از اصل‌های وزارت نفت بوده و همچنان به مسیر خود ادامه داده که آثار آن در کل وزارت نفت مشهود می‌باشد، این را می‌توان در کیفیت علمی دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت به وضوح دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

عبدالنبی هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت گفت: شاکله‌ی اصلی دانشگاه، دانشکده نفت آبادان با قدمتی نزدیک به ۸۰ سال است که افتخارات زیادی برای وزارت نفت و شرکت ملی نفت داشته است به طوری که بسیاری از مدیران نفت، از دانش‌آموختگان این دانشکده هستند.

,

هاشمی ضمن معرفی امکانات و تجهیزات دانشکده نفت اهواز و تعداد اعضای هیات علمی، تعداد دانشجویان و رشته‌های موجود در هر دانشکده و همچنین ماموریت اصلی هر واحد آموزشی، خواستار تعامل بیشتر صنعت با دانشگاه و حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد شدند و ابراز امیدواری کردند که زمینه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، بیشتر از پیش بوجود آید.

,

سیدصالح هندی عنوان کرد: مدیریت اکتشاف نفت و دانشگاه صنعت نفت، دو عضو از یک خانواده هستند.

,

هندی گفت: با تمام فراز و نشیب‌هایی که دانشگاه صنعت نفت داشته است همواره یکی از اصل‌های وزارت نفت بوده و همچنان به مسیر خود ادامه داده که آثار آن در کل وزارت نفت مشهود می‌باشد، این را می‌توان در کیفیت علمی دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت به وضوح دید.

,

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران افزود: این دانشگاه به لحاظ توان آزمایشگاهی، اساتید و موقعیتی که دارد کاملاً متمایز می‌باشد و بایستی بتوان از ظرفیت‌های موجود در آن استفاده نمود و در پایان افزود: در بحث‌های آموزشی و حفاری اکتشاف که بخش بسیار مهمی در اکتشاف است، نیاز است که دانشگاه به ما کمک کند البته با تاکید بر مشاورهای بین‌المللی صورت گیرد.

,

در انتهای جلسه نیز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در جهت رفع نیازهای صنعت نفت کشور خصوصاً در حوزه اکتشاف منابع نفت و گاز بین دانشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف به امضاء رسید.

,

بعد از پایان جلسه، حاضرین از مراکز، آزمایشگاه‌ها و تجهیزات دانشکده نفت اهواز مانند دفتر طرح‌های میدان‌محور، دستگاه شبیه‌ساز حفاری، آزمایشگاه سنگ سیال، آزمایشگاه آنالیز مغزه و … بازدید بعمل آوردند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه