اخبار داغ

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان:

6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند

6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند
رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به متلاشی شدن چهاردهمین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان گفت: 6 نفر از اعضای این باند توسط پلیس دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر در شهرستان ابهر اظهار کرد: در این عملیات 2.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و بیش از یک کیلوگرم نیز شیشه از توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به در این علمیات پلیسی 6 نفر از اعضای یک باند دستگیر شدند ابراز کرد: یک خودرو نیز در این عملیات توقیف شده است.

,

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال این چهاردهمین باند توزیع کنندگان مواد مخدر است که در استان زنجان متلاشی می‌شوند افزود: نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

,

وی با اشاره به میزان انواع مواد مخدر کشف شده در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: امسال بیش از 870 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان زنجان کشف و ضبط شده است.

,

بابایی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر استان زنجان بعد تریاک حشیش بوده است.

,

وی ابراز کرد: بیشتر اعضای باند توزیع کنندگان مواد مخدر که توسط پلیس دستگیر شدند غیربومی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه