اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مدافع معروف و مبارزه با منکر بزرگترین پیام سید الشهداء(ع) است

مدافع معروف و مبارزه با منکر بزرگترین پیام سید الشهداء(ع) است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مدافع معروف و مبارز منکر باشیم این بزرگترین پیام سید و سالار شهیدان به دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه حرکت بزرگ حضرت اباعبدلله حاوی پیام های بزرگی در حوزه فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: ایشان با حرکت خود درس آزادگی و جوانمردی، شجاعت و ایثار، صبر و مقاومت، عشق و علاقه به خدا و از همه مهم تر پیام امر به معروف و نهی از منکر را به مردم جهان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در برابر ظلم و ستم نباید سر خم کرد و در هر شرایطی میبایست مدافع معروف و مخالف منکر بود، ابراز کرد:همچنین بار ها نبی مکر اسلام (ص) به نقش امر به معروف و نهی از منکر در بقای جامعه اسلامی اشاره کرده اند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن اشاره به مبانی عملی امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید با اصول و مبانی درست انجام پذیرد در غیر این صورت نه تنها نتیجه حاصل نخواهد شد بلکه جوابی وارونه خواهد داشت.

,

حجت الاسلام صفی یاری شناخت صحیح معروف و منکر را اولین قدم دانست و تصریح کرد: تشخیص معروف و منکر امری سلیقه ای نیست و باید برداشت واحدی از معروف بودن معروف و منکر بودن منکر منکر داشت.

,

وی با بیان اینکه بهترین راه تشخیص تطبیق امر به معروف و نهی از منکر با عقل و شرع است، اضافه کرد: هرجا که معروف و منکر از فیلتر عقل و شرع به سلامت عبور کرد فرد میتواند به رسالت خود عمل کند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در ابتدا ما موظف به احیای این فریضه الهی در خانواده خود هستیم، ادامه داد: فرزندان ما باید با امر به معروف و نهی از منکر آشنا شده و از همان دوران کودکی عمل به آن را تمرین کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه