اخبار داغ

اعتراض مردم دیر به بی‌توجهی مسئولان به جاده‌ مرگ + عکس

اعتراض مردم دیر به بی‌توجهی مسئولان به جاده‌ مرگ + عکس
مردم شهر دیر دراعتراض به بی توجهی مسئولین به جان مردم این شهرستان به وضعیت نامطلوب جاده ساحلی دیر اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس در پی وقوع تصادف خونین پی در پی در جاده ساحلی شهرستان دیر به سمت بوشهر  این محور صبح امروز توسط مردم بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

, , , , ,

یکی از شهروندان دیری که در این جاده فرزند خود را از دست داده است در گفتگو با خبرنگار سپاس می گوید: جاده ساحلی بندر دیر  به دلیل رفت و آمد شهروندان به سمت روستاها اطراف شهرستان و شرکت متانول کاوه حجم زیادی از خودرو را در خود جای داده است.

,

وی گفت: پس از راه اندازی شرکت متانول کاوه حجم عبور و مرور در این جاده به شدت افزایش پیدا کرد است که به هیچ عنوان این جاده پاسخگوی این حجم از خودروها نبوده و مسئولان چاره ای پیدا نمی کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان داغ دیده ذر این باره می گوید: مسئولان سالهاست که قول های تو خالی می دهند و اما متأسفانه این قول عملیاتی نمی شود و فقط اکنون مقداری از جاده به صورت خاکی عریض شده اما این جاده بدون شانه می باشد و خطرناک تر شده است.

,

این جاده هر هفته خسارت جانی و مالی می دهد

, این جاده هر هفته خسارت جانی و مالی می دهد, این جاده هر هفته خسارت جانی و مالی می دهد, این جاده هر هفته خسارت جانی و مالی می دهد,

بردستانی عضو شورای اسلامی  روستای الی شمالی در گفتگو با خبرنگار سپاس، با بیان اینکه این جاده هر هفته خسارات جانی و مالی می دهد گفت:  جاده ساحلی بندر دیر  به دلیل رفت و آمد شهروندان به سمت روستاها اطراف شهرستان و شرکت متانول کاوه حجم زیادی از خودرو را در خود جای داده است.

, بردستانی عضو شورای اسلامی  روستای الی شمالی در گفتگو با خبرنگار سپاس، با بیان اینکه این جاده هر هفته خسارات جانی و مالی می دهد گفت:  جاده ساحلی بندر دیر  به دلیل رفت و آمد شهروندان به سمت روستاها اطراف شهرستان و شرکت متانول کاوه حجم زیادی از خودرو را در خود جای داده است., جاده ساحلی بندر دیر  به دلیل رفت و آمد شهروندان به سمت روستاها اطراف شهرستان و شرکت متانول کاوه حجم زیادی از خودرو را در خود جای داده است.,

, , ,

وی افزود: کم‌عرض و بدون شانه بودن این جاده سبب ایجاد تصادفات منجر به فوت در این محور می شود که مسئولان به این موضوع مهم بی توجه هستند.

,

بردستانی گفت: اهالی روستای الی انتظار داشتن جاده ایمن را دارند و مسئولین شهرستانی باید با توجه بیشتر به جاده  ارتباطی این روستا به شهرستان خطرات ناشی از تردد در این جاده را کاهش داده تا اهالی روستا بدون ترس و دلهره در این جاده تردد کنند.

,

کم‌عرض بودن جاده ساحلی علت عمده تصادفات

, کم‌عرض بودن جاده ساحلی علت عمده تصادفات, کم‌عرض بودن جاده ساحلی علت عمده تصادفات, کم‌عرض بودن جاده ساحلی علت عمده تصادفات, کم‌عرض بودن جاده ساحلی علت عمده تصادفات,

سرهنگ فولادی رییس پلیس راه شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار سپاس، کم‌عرض بودن این محور را یکی از عوامل تصادفات دانست و گفت: عرض کم جاده سبب می‌شود تا در هنگام رانندگی حوصله راننده سر برود و از کامیون‌ها سبقت بگیرند و از طرفی نبود شانه راه در این جاده سبب شده تا شاهد تصادفات و حوادث دلخراش باشیم.

,

وی تصریح کرد: به دلیل حجم بالای تردد در این جاده برای ایمنی آن بهترین راه  چهار خطه کردن این مسیر می باشد که لازم است عملیات اجرایی آن تسریع شود.

,

وی بابیان اینکه تردد مردم روستا از این جاده می باشد افزود: این جاده برای مردم روستا مشکلاتی ایجاد کرده و در این محور همچنان شاهد تصادفات هستیم.

,

فولادی خاطرنشان کرد: جاده ارتباطی شهرستان دیر با روستاهای اطراف از حادثه خیز ترین محورهای مواصلاتی جنوب استان بوشهر است که پی در پی به دلیل حجم ترافیک و رفت وآمد و عدم وجود استانداردهای مورد نیاز یک جاده خسارتهای جانی ومالی فراوانی را بر هموطنانمان تحمیل میکند و اینروزها به دلیل فراوانی این حوادث در شبکه های اجتماعی به نام جاده مرگ استان معروف شده است.

,

ایمنی راه روستای الی افزایش می یابد

, ایمنی راه روستای الی افزایش می یابد, ایمنی راه روستای الی افزایش می یابد, ایمنی راه روستای الی افزایش می یابد,

نامدار درویشی معاون فرماندار دیر در حاشه این تجمع در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به اینکه این جاده پی در پی حادثه ایجاد می کند اظهار داشت: به دنبال این موضوع خانواده قربانیان نسبت به عدم ایمنی جاده ساحلی معروف به جاده مرگ صبح امروز اعتراض کردند.

,

, , ,

وی با بیان اینکه در پی این اعتراضات از خانواده متوفیان دلجویی و موضوع ایمنی و اصلاح جاده را پیگیری کرد، تصریح کرد: جاده ساحلی به دلیل شرکت های همجوار مسیر بسیار پرتراکم محسوب می‌شود و تردد در آن بالا می باشد.

, وی با بیان اینکه در پی این اعتراضات از خانواده متوفیان دلجویی و موضوع ایمنی و اصلاح جاده را پیگیری کرد، تصریح کرد: جاده ساحلی به دلیل شرکت های همجوار مسیر بسیار پرتراکم محسوب می‌شود و تردد در آن بالا می باشد.,

درویشی گفت: در این مسیر علائم راهنمایی و رانندگی به طور کامل نصب نشده و با همکاری پلیس راهور شهرستان به زودی این علائم و سرعت گیر در مسیر نصب می‌شود.

, درویشی گفت: در این مسیر علائم راهنمایی و رانندگی به طور کامل نصب نشده و با همکاری پلیس راهور شهرستان به زودی این علائم و سرعت گیر در مسیر نصب می‌شود., در این مسیر علائم راهنمایی و رانندگی به طور کامل نصب نشده و با همکاری پلیس راهور شهرستان به زودی این علائم و سرعت گیر در مسیر نصب می‌شود.,

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای ما در محل تجمع مردم در این جاده حضور یافته اند، گفت: موضوع در حال حل شدن است و نیروهای ما در حال متقاعد کردن مردم هستند.

, وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای ما در محل تجمع مردم در این جاده حضور یافته اند، گفت: موضوع در حال حل شدن است و نیروهای ما در حال متقاعد کردن مردم هستند.,

/ انتهای پیام

, / انتهای پیام,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه