اخبار داغ

جانشین رئیس ستاد عتبات استان مرکزی

راه اندازی ۲۷ موکب پذیرایی هیات های مذهبی استان مرکزی در اربعین ۹۶

راه اندازی ۲۷ موکب پذیرایی هیات های مذهبی استان مرکزی در اربعین ۹۶
جانشین رئیس ستاد عتبات استان مرکزی گفت: ۲۷موکب استان مرکزی برای خدمات دهی به زائران کربلا در ایام اربعین ساماندهی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل نجفی نظام آبادی جانشین رئیس ستاد عتبات استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: برای خدمات دهی به زائران کربلا در ایام اربعین ۲۷موکب و هیات استان مرکزی دارای شناسنامه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

نجفی با بیان اینکه هفت موکب در داخل کشور ایجاد خواهد شد اظهار کرد: موکب ها از مرز استان مرکزی در شهرستان زرندیه ایجاد خواهد شد و بزرگترین موکب استان در داخل کشور در مرز مهران خواهد بود.

,

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ موکب استان در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین درعمودهای مختلف ایجاد و پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهند بود .

,

رئیس ستاد عتبات استان مرکزی با اشاره به اینکه امکانات مورد نیاز این موکب ها نظیر مواد غذایی، بهداشتی، آب آشامیدنی و غیره برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی تامین شده است ادامه داد:پذیرایی از ۶۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در این موکب ها پیش بینی شده است.

,

نجفی با بیان اینکه پیاده روی و همایش اربعین مسئله بسیار مهمی در دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: این همایش اقتدار شیعه است که تک تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام توان برای برگزاری با کیفیت آن استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه