اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

اعتصاب پزشکان و کارمندان بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان

اعتصاب پزشکان و کارمندان بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان
پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه یک ساله خود اعتصاب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پلنا؛ صبح امروز بیش از ۲۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق هایشان در یک سال گذشته اعتصاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پلنا,

یکی از پرستاران این بیمارستان در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تایید این مطلب گفت:‌ با اجرای طرح تحول سلامت قرار بود علاوه بر آنکه بار هزینه های سنگین از دوش بیماران برداشته می شود از یارانه ای که دولت به این امر اختصاص می دهد با توجه به بالا رفتن حجم کار مراکز درمانی، حقوق عوامل نیز افزایش یابد.

,

وی افزود: نه تنها این مساله در میزان پرداختی بیماران تاثیر چندانی نداشته است بلکه امروز شاهد هستیم بیمارستانی مانند امام خمینی(ره) فلاورجان نیز در پرداخت حقوق و دستمزدهای کارمندان، پزشکان و پرستاران خود به مشکل خورده و حدود یک سال است که حقوق معوقه ما را پرداخت نکرده است.

,

این پرستار که نخواست نامش برده شود، در ادامه با انتقاد از طرح تحول سلامت آن را بیشتر تبلیغاتی دانست و اضافه کرد: قطعا با این تجمع هم مشکل ما حل نمی شود زیرا سیستم مدیریتی بیمارستان در این خصوص ایرادات فراوانی دارد و اگر مسئولین در این خصوص اقدام مناسبی صورت ندهند اوضاع بدتر هم خواهد شد و اگر با تجمع امروز به نتیجه نرسیم قطعا طی روزهای آینده در فرمانداری شهرستان و یا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد.

,

 

,

وی همچنین در خصوص اینکه پول هایی که به عنوان سهم بیمار دریافت می کنند در کجا هزینه می شود نیز خاطر نشان کرد: یکی از دیگر ایرادها این است که حق السهم بیمار مستقیم به حساب دانشگاه واریز می شود و بعد بیمارستان باید برای دریافت مبالغ جزئی برای حتی تعمیرات هم باید التماس دانشگاه علوم پزشکی را بکند تا شاید مبلغی را پرداخت کنند.

,

وی همچنین نبود پزشک متخصص را از دیگر مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان برشمرد و  گفت:‌متاسفانه همین امر موجب یک بدبینی نسبت به این بیمارستان شده و اغلب بیماران همواره اعتراض خود را به عدم رسیدگی مناسب اعلام کرده اند.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه