اخبار داغ

پوستر/تعدیل نیروی کار در بزرگترین شرکت تولید لنت ترمز ایران

پوستر/تعدیل نیروی کار در بزرگترین شرکت تولید لنت ترمز ایران
پس از بروز مشکلات برای برخی کارخانجات مطرح با سوابق فعالیت طولانی طی سال‌های اخیر، این بار بزرگترین شرکت تولید لنت ترمز و از شرکت‌های معتبر خاورمیانه تعدادی از نیروهای خود را تعدیل کرده است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت تولیدی لنت ترمز ایران (ایرانلنت) در سال ۱۳۴۱ تأسیس و در خرداد سال ۱۳۴۷ تولید خود را با همکاری شرکت تکستار آلمان با ظرفیت ۳۰۰ تن آغاز کرد و اکنون بزرگترین کارخانه تولید لنت ترمز در ایران و یکی از معتبرترین کارخانجات تولید لنت ترمز در خاورمیانه است که ظرفیت فعلی شرکت سالانه بالغ بر ۳۵۰۰ تن برآورد می‌شود. اما این کارخانه ظاهرا با مشکلات تولید مواجه شده و در ماه‌های اخیر دست به تعدیل تعدادی از نیروی کار خود زده در عین حال به دلیل مشکلات عدم توجیه اقتصادی و تعرفه ارزان واردات، گفته می‌شود این شرکت به واردات لنت‌های چینی و برزیلی روی آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما محمدرضا فرزعلیان عضو هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: متاسفانه به دلیل رکود در تولید و به دنبال بروز مشکلات برای کارخانجات تولیدی بزرگ کشور، این بار نوبت به شرکت لنت ترمز ایران رسیده است.

, خبرنگار مهر,

, ,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه