اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار خبر داد:

توزیع بیش از 200 بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند در رشتخوار

توزیع بیش از 200 بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند در رشتخوار
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار از توزیع بیش از 200 بسته فرهنگی دانش آموزی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بین دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار  چهل ماه نیوز، با اشاره به برنامه محرومیت زدایی در این شهرستان گفت: بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی لوازم التحریر شامل، کیف، دفتر، مداد و لوازم جانبی تحصیلی با پیگیری گروه‌های جهادی بسیج و با همکاری بسیج سازندگی این ناحیه دربین دان شآموزان نیازمند در مناطق محروم شهرستان رشتخوار توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

یعقوبیان با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته توزیع شده یکصد هزار ریال بوده است، اظهار داشت: تهیه این بسته‌های فرهنگی در راستای محرومیت زدایی و با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان با تلاش گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار با تاکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در این شهرستان، همچنان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان از ابتدای سال تا کنون در زمینه‌ها مختلف، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی، عمرانی و غیره فعالیت داشته و همچنان در تلاش جهت خدمت رسانی به محرومان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه