اخبار داغ

تحولات بحرین؛

تظاهرات گسترده مردم بحرین در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم+ تصاویر

تظاهرات گسترده مردم بحرین در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم+ تصاویر
مردم مناطق مختلف بحرین، در اعتراض به ادامه محاصره آیت‌الله عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مردم مناطق مختلف بحرین در اعتراض به ادامه محاصره کردن منزل آیت‌الله «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، تظاهرات گسترده‌ای را شب گذشته در حمایت از این عالم بزرگ برپا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مردم مناطق «المصلی، کرانه، المالکیه، بوری و …» با سردادن شعارهای ضد رژیم آل خلیفه، خواستار عقب‌نشینی فوری نیروهای امنیتی از اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم شدند.

,

تظاهرکنندگان همچنان با در دست گرفتن عکس‌های روحانیون انقلابی، از سازمان‌های حقوق بشر خواستند که اقدام‌های لازم را برای آزادی آن‌ها اقدام کنند.

,

رسانه‌های بحرینی اعلام کردند، بیش از 150 روز از محاصره شدن آیت‌الله عیسی قاسم توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه می‌گذرد.

,

نیروهای رژیم آل خلیفه اجازه ورود و خروج آیت‌الله را از منزل نمی‌دهد و همچنین مردم علما حق نزدیک شدن به منزل وی را ندارند.

,

مقام‌های رزیم آل خلیفه در تاریخ 31 خرداد با ادعای این‌که آیت‌الله عیسی قاسم از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر دادند و بعد از چند روز با یورش ده‌ها نظامی به منزل این روحانی برجسته شیعه، وی را در خانه خود حبس کرند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه