اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش طارم عنوان کرد

ضرورت حمایت نهادها برای حل مشکل سوخت زمستانی مدارس طارم

ضرورت حمایت نهادها برای حل مشکل سوخت زمستانی مدارس طارم
سرپرست آموزش و پرورش طارم گفت: حل مشکل سوخت زمستانی برخی از مدارس این شهرستان نیاز به همکاری نهاد های مرتبط از جمله فرمانداری، بخشداریها، شرکت نفت، جایگاههای توزیع و… دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم با حضور مسئولین ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

یعقوب رحمانی سرپرست آموزش و پرورش طارم در این نشست با اشاره به مشکلات سیستم گرمایشی در برخی مدارس شهرستان اظهار داشت: در برخی از شهرها و یا دهستان ها عدم گاز کشی مدارس به خاطر مشکلاتی نظیر کمبود اعتبارات، یا فرسوده بودن آنها و نبود شعبه شرکت نفت مشکلات عدیده ای را برای مدارس بوجود می آورد.

,

وی یادآور شد: در تابستان گذشته بالغ بر ۶۰ میلیون ریال جهت تعمیرات اساسی سرویس های بهداشتی و آبخوری ها هزینه شده است.

,

رحمانی به اقدامات انجام شده در طول یک ماه گذشته توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: هماهنگی جهت بازگشایی مدارس، برنامه های مهر و مقاومت، مراسم اختتامیه طرح هجرت، احلی من العسل، برگزاری جشن عاطفه ها، جلسات انجمن اولیاء و مربیان، اردوهای راهیان نور دختران، توزیع اقلام بهداشتی و… از جمله این اقدامات است.

,

گفتنی است هماهنگی در زمینه المپیادهای ورزشی، برنامه های هفته بسیج دانش آموزی (۱۳ آبان) و تهیه سوخت زمستانی از جمله مواردی بود به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه