اخبار داغ

خیابانی که اهالی آن خاک می خورند+تصاویر

خیابانی که اهالی آن خاک می خورند+تصاویر
خیابان خاکی مالک اشتر جنوبی در شهرستان رودبارجنوب به یک معضل بزرگ برای ساکنین این منطقه از شهر تبدیل شده است و شهروندان رودباری خواستار برطرف نمودن مشکلات این خیابان از سوی مسوولان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، کم نیستند پروژه های ناتمام در شهرستان رودبارجنوب که به دلیل نبود اعتبارات لازم و یا برنامه ریزی مشخص نیمه کاره رها شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

یکی از پروژه های نیمه تمام،آسفالت خیابان مالک اشتر جنوبی است که به دلیل ناتمام ماندن،  مشکلات زیادی را برای اهالی این مناطق به وجود آورده است به طوری که مقدار اندکی از این خیابان در سالیان قبل آسفالت شده و ادامه مسیر خاکی و نیمه کاره رها شده است.

,

, ,

بانویی که در مسیر خیابان مالک اشتر جنوبی در حال پیاده روی بود با لحنی گلایه آمیز، گفت: به دلیل خاکی بودن و گرد و غبار ناشی از عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری در این مسیر باید همه روزه خانه تکانی و گردگیری کنم.

, ،,

, ,

وی تصریح کرد: مسئولین فکری هم به حال خیابان خاکی مالک اشتر جنوبی کنند آن قدر گرد و خاک به هوا بلند می شود که آدم احساس می کند منشا ریزگردهای کشور در اینجاست.

, .,

, ,

وی افزود: باور کنید تمام زندگی مان را خاک گرفته و در تعجبم که چرا مسوولان نسبت به تکمیل نمودن و یا حتی آسفالت این خیابان هیچ گونه اقدامی انجام نمی کنند.

, .,

, ,

سالمی یکی دیگر از ساکنان این خیابان نیز اظهار داشت: نبود آسفالت این خیابان و عبور هر روزه ماشین های حامل اتباع غیر مجاز افغان سبب شده که ما همه روزه خاک استشمام کنیم.

,

, ,

وی بیان داشت: چرا کسی جواب گو نیست مسوولان هنگام غروب آفتاب سری به این خیابان بزنند و ببینند که مردم  با این همه گرد و خاک چطور زندگی کنند ما که دیگر امیدی به آسفالت شدن این خیابان نداریم.

,

علی ای حال،خانواده تنها شهید مفقودالاثر این شهرستان هم در این خیابان ساکن هستند ای کاش مسوولان به احترام این خانواده شهید این خیابان را آسفالت می کردند تا ساکنان کمتر خاک بخورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه