اخبار داغ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه:

آمریکا باید شکست خود را در منطقه قبول کند

آمریکا باید شکست خود را در منطقه قبول کند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: آمریکا هرچه داشته برای ایجاد فتنه در منطقه بکار برده اما اینبار دیگر آمریکا است که باید شکست خود را قبول کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد رضا بهگام در گفت و گو با خبرنگار نسل برهان، درباره پایان رسیدن عمر آمریکا در خاورمیانه گفت: آمریکا در نظر داشت با استراتژی ایجاد تکفیر در منطقه جنوب غربی آسیا دولت های مستقر را تضعیف کند تا به راحتی بتواند از موقعیت ژئوپولتیک منطقه استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی درباره ناکام ماندن تشکیل دولت دروغین به اسم داعش افزود: اگر داعش می توانست دولت تشکیل دهد جهان بشریت با بحران مواجه می شد چناچه بخش اعظمی از عراق را کمتر از ۴ روز بدست گرفتند به هر حال این پروژه در آستانه پیروزی و فتح دمشق با مداخه ایران ناکام ماند نه تنها در سوریه در عراق نیز در کمتر از چند ماه شاهد بسته شدن پرونده داعش خواهیم بود.

,

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه از تاثیر شکست داعش در منطقه به سیاست مدارهای آمریکایی گفت: این مسئله آمریکا را بشدت عصبانی کرده و تنفر آن ها را از سپاه دو چندان نموده است و با شکست داعش پروژه دیگری را آغاز کردند.

,

وی تصریح کرد: در عراق مسئله کردستان مطرح می شود و هدف شروع شدن جنگ دیگر است با این تفاوت که مسئله مذهب نیست مسئله قومیت است در ایران بدلیل قدرت عظیم نظامی و همبستگی اقوام تنها راه فشار اقتصادی است که برای تحقق آن از مادر تحریم ها رونمایی کردند.

,

محمد رضا بهگام خاطر نشان کرد: ایران جزو محدود کشور های جهان است که با تحریم فلج نمی شود بنابراین آمریکا چشم به دستان ستون پنجم و نفوذی های داخلی دوخته تا با مدیریت و برنامه غلط شرایط بد اقتصادی را رقم بزنند.

,

بهگام در پایان با اشاره فتنه جدید آمریکایی ها در منطقه گفت:  در این فتنه جدید مسئولان انقلابی و مردم باید هوشیار باشند و مژده ای هم که می شود داد، این است که آمریکا هرچه داشته بکار برده و در صورت مقاومت، اینبار دیگر آمریکا می باشد که باید شکست خود را اعلام کند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه