اخبار داغ

رئیس اداره آبفای شهرستان سرپلذهاب خبر داد؛

تامین آب شرب در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی

تامین آب شرب در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی
رئیس اداره آبفای شهرستان سرپلذهاب از اجرای لوله گذاری در موکبین پذیرای زوار اربعین حسینی و استقرار تانکرهای سیار و ثابت آبرسانی در مسیرهای تردد زائران اربعین در سرپل ذهاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جواد کریمی درگفتگو با خبرنگار بازی دراز، از ارائه خدمات ویژه اداره آب و فاضلاب شهرستان سرپل ذهاب به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یکی از عوامل مهم برای رفاه حال زوائرعتبات عالیات بحث تامین آب شرب بوده که با برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته  تلاش می شود آنچه که زوار در اربعین حسینی بدان نیازمند هستند در حد توان برآورده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی افزود: علاوه بر اینکه درطی سال آب شرب شهرستان های قصرشیرین،سومار،نفت شهر ومرزخسروی از چشمه آب سراب گرم سرپل ذهاب تامین می شود در ایام اربعین نیز با تلاش مامورین آبفای سرپل ذهاب این عملیات آبرسانی با تلاش مضاعف همراه خواهد بود.

,

 

,

رئیس اداره آبفای سرپل ذهاب تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی 7 موکب پذیرای زائرین عتبات عالیات از محور روستای حبیب وند تا قره بلاغ در دستورکاراست و در حال حاضرعملیات لوله گذاری آب موکبین تعیین شده توسط مامورین آبفای شهری در حال انجام می باشد.

,

 

,

وی در ادامه از اعزام و استقرار تانکرهای ثابت آب در مسیرهای تردد زائران اربعین خبر داد و افزود: اداره آب و فاضلاب شهرستان سرپل ذهاب از دستگاههای پیشتاز در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین است.

,

 

,

وی همچنین از بکارگیری یک دستگاه دیزل ژنراتور 650 کیلو وات درشرایط اضطراری در ایام اربعین حسینی در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این دستگاه تولید انرژی با ارزش 12 میلیارد ریال در شرایط قطعی احتمالی آب و برق در شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار و خسروی وارد مدار می‌شود و برق و آب مورد نیاز را تامین می کند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه