اخبار داغ

جهت اطلاع مسئولین کهنوج؛

پلیس + 10 شهرستان جوابگوی خدمت رسانی به همه مراجعه کنندگان نیست

پلیس + 10 شهرستان جوابگوی خدمت رسانی به همه مراجعه کنندگان نیست
خدمات الکترونیک باروند سریعی که در انجام کارها بوجود می آورند در بسیاری از موارد باعث رفاه حال شهروندان شده است، اما در عین حال مشکلاتی راه هم بدنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ،راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی موسوم به پلیس + ‌10 از اقدامات مثبت و ارزنده دولت در راستای ایجاد دولت الکترونیک است که افزایش این گونه دفاتر به دلیل ارائه خدماتی همچون تعویض گواهینامه، صدور المثنی، خلافی گذرنامه، صدور برگه تشخیص هویت، کارت پایان خدمت‌ و کارت سوخت مزایایی از جمله کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، کاهش ازدحام از دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و کاهش آلودگی هوا را در بر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , شوباد , ،راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی موسوم به پلیس + ‌10 از اقدامات مثبت و ارزنده دولت در راستای ایجاد دولت الکترونیک است که افزایش این گونه دفاتر به دلیل ارائه خدماتی همچون تعویض گواهینامه، صدور المثنی، خلافی گذرنامه، صدور برگه تشخیص هویت، کارت پایان خدمت‌ و کارت سوخت مزایایی از جمله کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، کاهش ازدحام از دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و کاهش آلودگی هوا را در بر دارد.,

شهرستان کهنوج با جمعیتی که دارد از کمبود دفاتر پلیس + 10 رنج می‌برد؛ به گونه‌ای که مراجعات بیش از حد مردم به این دفاتر موجب ایجاد نارضایتی در میان شهروندان کهنوجی و کاهش خدمات دهی مطلوب این دفاتر به مراجعان شده است.

,

یک شهروند کهنوجی در این‌باره به خبرنگار شوباد گفت:قطعی مکرر اینترنت که منجر به سرگردانی و انتظار در صف‌های طولانی می‌شود، از دیگر مشکلات این گونه دفاتر است؛ ضمن این که ازدحام جمعیت باعث بی‌حوصلگی پرسنل و منجر به مراجعه چندباره مردم و عدم تکریم ارباب رجوع می‌شود.

,

وی اضافه کرد: با مراجعه به یکی از دفاتر خدماتی پلیس + ‌10 شهر کهنوج به دلیل قطعی اینترنت و صف طولانی مراجعین پس از دو ساعت انتظار توانستم که فیش مربوط به پرداخت قبوض جریمه را دریافت کنم.و همچنین یک دفتر پلیس +10 در شهرستان کهنوج جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست.

,

شهروند دیگری گفت: در این روزهای شلوغ که همگی درگیر ثبت نام و سفر به کربلای معلی را دارند، پلیس +10 با کادر خود بسیار ضعیف کارهای روزانه که وظیفه خود می باشد و همچنین پشتیبانی از ثبت نامی ها را بسیار ضعیفتر انجام میدهد.

,

وی بیان داشت:ضروری است اولا مسئولان و متولیان این دفاتر اولا به فکر توسعه و راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک بیفتند و ثانیا با نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد چنین دفاتری گام‌های خود را برای نهادینه کردن پروژه دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به شهروندان محکم‌تر بردارند.

,

وی افزود:اولاً خسته نباشید به مجموعه پلیس+10 دوماً مسئول پلیس +10 بایستی در مواقعی که اینچنین شلوغ و کاری هست، از پرسنل کمکی جهت انجام امور محوله استفاده نماید تا این مشکلات که سبب از دست رفتن وقت مردم میشود، به وجود نیاید (مثلاً سفر اینجانب و خانواده خود به کربلای حسینی، دچار اما و اگرها شده است. مسئولین لطفاً به طور جِدی پیگیری فرمایند.

,

امروزه این نوع دفتر در هر شهر و یا شهرستان یکی از نیازهای جدی شهروندان بشمار می رود.

,

به گزارش شوباد،ضروری است مسئولان و متولیان این دفاتر اولا به فکر توسعه و راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک بیفتند و در کنار این توسعه با نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد چنین دفاتری گام‌های خود را برای نهادینه کردن پروژه دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به شهروندان محکم‌تر بردارند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه