اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

خراسان شمالی رتبه ۳۰ کشور در توسعه منابع انسانی را دارد

خراسان شمالی رتبه ۳۰ کشور در توسعه منابع انسانی را دارد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که با توانمند کردن افراد خلاء منابع انسانی مورد نیاز را می توان مرتفع کرد، گفت: هم اکنون شاخص توسعه منابع انسانی استان در سطح کشور سی ام است که این ایراد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حسن نوری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی صاحبنظران توسعه استان با بیان اینکه عملکرد بخش خصوصی نیز بهتر از بخش دولتی نبوده است، اظهار کرد: تسهیلات برای ایجاد فرصت های اشتغال ابلاغ می شود اما نگران هستیم این تسهیلات جذب نشوند چون نتوانسته ایم افراد جویای کار را توانمند کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، حسن نوری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی صاحبنظران توسعه استان با بیان اینکه عملکرد بخش خصوصی نیز بهتر از بخش دولتی نبوده است، اظهار کرد: تسهیلات برای ایجاد فرصت های اشتغال ابلاغ می شود اما نگران هستیم این تسهیلات جذب نشوند چون نتوانسته ایم افراد جویای کار را توانمند کنیم, .,

 

,

نوری تصریح کرد: معتقد هستم که اگر افراد توانمند شوند، اما تسهیلاتی در اختیار آنها قرار نگیرد، با این وجود، این اشخاص توانمند می توانند راه برون رفت را پیدا کنند.

, .,

 

,

وی با تاکید بر این نکته که بستر توانمند سازی آموزش است و این آموزش باید از آموزش و پرورش شروع شود، گفت: با ارائه آموزش به جامعه و توانمند کردن آنان می توان خلاء منابع انسانی مورد نیاز را رفع کرد.

, .,

 

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاخص توسعه منابع انسانی خراسان شمالی در مقایسه با سایر استان های کشور سی ام است و این ایراد است.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه