اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

مناسب‌سازی معابر برای معلولین در دستور کار شهرداری قرار گرفته است

مناسب‌سازی معابر برای معلولین در دستور کار شهرداری قرار گرفته است
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: مناسب‌سازی معابر شهری برای نابینایان و معلولین جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری گلستان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اجرای طرح سنگفرش معابر میمنت آباد شهرگلستان، اشاره کرد و بیان داشت: این سنگفرش با مسیر ویژه نابینایان (بریل) به متراژ 2000 مترمربع در دتس اجرا می باشد که از روند پیشرفت خوبی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه در عملیات پیاده روسازی در سطح شهرگلستان، مناسب‌سازی معابر برای معلولین و نابینایان پیش بینی شده است، تصریح کرد: معلولین و نابینایان از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که در همین راستا طرح مناسب‌سازی معابر در دستور کار مجموعه مدیریت شهری گلستان قرار گرفته است.

,

علیرضا عرب همچنین در رابطه با احداث خط نابینایان در این طرح، بیان داشت: در راستای مناسب‌سازی معابر برای معلولین و نابینایان، رفع شیب و همچنین ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگفرش انجام شده است، که گامی در راستای حرکت به سمت مناسب‌سازی تمام شهر برای معلولین و نابینایان به شمار می رود.

,

وی باتاکید بر اینکه بهبود شرایط معابر در برخی نقاط شهر درحال اجرا و پیشروی می باشد، تبیین کرد: با درخواست به حق شهروندان محله میمنت آباد، آسفالت، سنگفرش، جدولگذاری معابر و کوچه‌های منتهی به خیابان‌های اصلی میمنت آباد توسط شهرداری شهرگلستان در حال اجرا می باشد.

,

سرپرست شهرداری شهر گلستان در پایان باتوجه به اینکه هدف از قرار گرفتن در هرپست و مقامی خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد:  امروزه طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توفیق خدمت به مردم در شهرداری‌ها بیش از جاهای دیگر است و ما این فرصت را ارج نهاده و در هر لحظه به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم و احترام ارباب رجوع هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه