اخبار داغ

مدیر فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

واژگونی سمند در نائین ۳ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی سمند در نائین ۳ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت
مدیر فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند، گفت: در این حادثه ۱۲ نفر کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، از وقوع یک مورد واژگونی خودروی سمند در محور نائین اردستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در این ‌باره توضیح داد: ساعت 05:58 صبح امروز در تماسی تلفنی با سامانه 15 اورژانس اصفهان یک مورد گزارش واژگونی خودروی سمن در محور نائین اردستان داده شد.

,

وی بابیان اینکه ظاهراً این خودرو اقدام به حمل تعدادی زیادی از اتباع افغانستانی  کرده بوده، با اظهار تأسف گفت: در این حادثه دل‌خراش 9 مصدوم مرد و سه مورد فوتی مرد گزار شده است.

,

راستین اظهار کرد: برای این حادثه چهار واحد امدادی از اورژانس به محل اعزام شده بودند که پس از ارائه خدمات اولیه درمانی در محل ، مصدومان را به بیمارستان حشمتیه نائین انتقال دادند.

,

شهرستان نائین با جمعیتی بالغ‌بر 40 هزار نفر در شرق استان اصفهان واقع شده است.

,

فوریت های پزشکی شهرستان نائین با بهره گیری از شش پایگاه، 40 نفر تکنسین و امدادگر و یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه