اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی رشتخوار خبر داد؛

آغاز به کار نمایندگی بهزیستی در بخش جنگل رشتخوار

آغاز به کار نمایندگی بهزیستی در بخش جنگل رشتخوار
رئیس اداره بهزیستی رشتخوار با اشاره به مشکلات عدید مددجویان بهزیستی این شهرستان و طی کردن بعد مسافت طولانی از افتتاح و آغاز به کار نمایندگی بهزیستی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  چهل ماه نیوز، با اشاره به افتتاح نمایندگی بهزیستی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار گفت: به دلیل سهولت دسترسی و بهره‌مندی هرچه بیشتر مددجویان بهزیستی شهرستان رشتخوار در بخش جنگل و کوتاه شدن مسیرنمایندگی بهزیستی شهرستان رشتخوار در بخش جنگل آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

وی با اشاره به اینکه بخش جنگل شهرستان رشتخوار دارای 19 روستا و از مهمترین بخش‌های محروم در این شهرستان  است، افزود: با افتتاح این نمایندگی جمعیت 26 هزار نفری بخش جنگل و مددجویان تحت پوشش این نهاد از خدمات اولیه نهاد بهزیستی شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

,

 

,

وی با اشاره به خدمات انجام شده در نمایندگی بهزیستی بخش جنگل، گفت: مهمترین خدمات نمایندگی بهزسیتی در شهر جنگل شامل اشتغال، معرفی نامه، گواهی معلولیت، تشکیل پرونده، بازدید از منزل، بهره‌مندی از امتیازات آب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی خواهد بود.

,

 

,

اکبرزاده با تاکید بر اینکه 300 خانوار مددجوی بهزیستی این شهرستان از خدمات نمایندگی مددجویی در بخش جنگل بهره‌مند می‌شوند، افزود: بخش جنگل با فاصله بیش از 100 کیلومتری و تعداد مددجویان تحت پوشش این نهاد بیش از 300 خانوار از جامعه 2500 خانواری تحت پوشش نهاد بهزیستی شهرستان رشتخوار را در خود جای داده است.

,

 

,

وی ضمن در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و مردمم نیکوکار شهرستان در جهت حمایت‌های صورت گرفته از مددجویان بهزیستی، خواستار توجه بیشتر خیرین به این قشر از جامعه مددجویی شد.

,

 

,

قول راه اندازی نمایندگی بهزیستی بخش جنگل در پی سفر مدیرکل بهزیستی  خراسان رضوی در فروردین ماه به رشتخوار گرفته  و این نمایندگی از مهرماه 96 آغاز به کار کرد، بخش جنگل با جمعیتی بالغ بر 26 هزار نفر بیش از 250 معلول ذهنی، حرکتی و تحت پوشش نهاد بهزیستی شهرستان رشتخوار را در دل خود جای داده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه