اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان:

فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی برای فرهنگ‌سازی ادامه‌دار خواهد بود

فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی برای فرهنگ‌سازی ادامه‌دار خواهد بود
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان گفت: فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی گلستان برای فرهنگ‌سازی در بین شهروندان بهارستانی ادامه‌دار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبداللهی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اهداف برگزاری برنامه آموزشی در مدارس، اظهار داشت: اجرای طرح آموزش دانش آموزان و آشنایی آنان با ادوات آتش‌نشانی و آگاهی از نحوه مقابله با حریق از جمله برنامه‌های مهم و اصلی سازمان آتش‌نشانی گلستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در رابطه با ثمرات برگزاری انگونه برنامه‌ها برای شهروندان و به‌ویژه دانش آموزان، تصریح کرد: با این اقدام می توان زمینه‌های رشد و آگاهی را در بین شهروندان و دانش آموزان گسترش داد و از وقوع حوادث و گسترش خسارات ناشی از آتش سوزی جلوگیری کرد.

,

عبدالهی در ادامه با بیان اینکه طرح اجرا شده دارای بخش‌های متعددی بود، تاکید داشت: در این دوره دانش آموزان با شغل آتش‌نشانی، موارد ایمنی در منزل، شناخت لوازم خطرناک، شماره تلفن 125 آتش‌نشانی و مواردی از این قبیل آشنا شدند.

,

وی همچنین باتاکید براینکه دانستن نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و نحوه خاموش کردن آتش توسط شهروندان می تواند خسارات ناشی از حریق را کاهش دهد، تشریح کرد: نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و انواع خاموش کننده‌ها در برابر خطرات احتمالی از قبیل آتش سوزی و گاز گرفتگی از دیگر آموزش‌هایی بود که دانش آموزان بهارستانی با آن آشنایی پیدا کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان به تداوم اجرای این طرح‌ها و بهبود کیفیت آن‌ها اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با آموزش‌های لازم می توانند آمادگی بهتری در مواجهه با حوادث در مدرسه، مسیر و منزل داشته باشند.

,

وی درپایان باتوجه به فعالیت‌‌های سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر، افزود: واحد آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری گلستان برنامه‌های مختلفی را برای فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار داده است که در مدارس دیگر سطح شهر گلستان نیز به مرحله اجرا در می آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه