اخبار داغ

امام جمعه شاندیز:

اقدامات خصمانه آمریکا انسجام درونی و روحیه انقلابی در برابر دشمنان را تجدید کرد

اقدامات خصمانه آمریکا انسجام درونی و روحیه انقلابی در برابر دشمنان را تجدید کرد
امام جمعه شاندیز با اشاره به سخنان خصمانه و قرون وسطایی ترامپ نسبت به ملت ایران، گفت: اقدامات خصمانه آمریکا انسجام درونی در کشور بوجود آورد و روحیه انقلابی در برابر دشمنان را تجدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، حجت الاسلام بهمنی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات شهرستان طرقبه شاندیز گفت: مجموعه صحیفه سجادیه مجموعه ای کامل از تعالیم درس های دینی بوده و به تمام زوایای زندگی در آن اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در این مجموعه غنی در برخورد با دشمن از دشمن درونی شروع کرده است لذا اولین مبارزه با نفس انسان باید باشد تا مبارزه با شیطان بیرونی امکان پذیر باشد.

,

 

,

امام جمعه شاندیز گفت: آراستگی بر نفس و تسلط بر شیاطین درونی امام خمینی(ره) را به عنوان چهره ای مجاهد ساخته و مبارزه بیرونی پس از آن آغاز شد.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان خصمانه و قرون وسطایی ترامپ نسبت به ملت ایران افزود: هیچ ادبیات محترمانه ای در عمل و کلام دشمن به جز شخصیت و خوی وحشی گرانه دیده نمی شود.

,

 

,

حجت الاسلام بهمنی ضمن تقدیر از موضع گیری مسئولان در پاسخ های شجاعانه که مایه سرافرازی کشور شده است تصریح کرد: موضوع گیری جهانی علیه چنین اظهاراتی ایجاد شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اقدامات خصمانه آمریکا انسجام درونی در کشور بوجود آورد و روحیه انقلابی در برابر دشمنان را تجدید کرد افزود: توجهات جهانی به جمهوری اسلامی بیشتر شده و لذا با وحدت و روحیه انقلابی و با توجه به جایگاه جهانی ملت ایران، منسجم تر حفظ شود.

,

 

,

امام جمعه شاندیز ضمن تأکید بر تبلیغ و تبیین بیان فلسفه قیام عاشورا، بزرگ ترین ابزار برای ترویج اسلام و بیان احکام را بهره مندی از قیام عاشورا دانست و خاطرنان کرد: بیان احکام و عدم غفلت از آن به عنوان اصل پایه دین و معنویت یکی از مواردی که در دهه محرم در شهرستان طرقبه شاندیز مطرح است.

,

 

,

وی افزود: برای موفقیت منابر علاوه بر جلوگیری از تنازعات حاشیه ساز، از ارائه اخلاق، اعتقادات و احکام نیز فراموش نشود چراکه منابر موفقی که در زندگی مردم عملی می‌شود در مساجد تأثیر بیشتری دارند لذا از فرصت محرم بایستی بیشترین استفاده برای آشنایی مردم با معارف دینی انجام شود.

,

 

,

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی در عاشورا است خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در راستای تنویر افکار عمومی و گفتمان سازی مواضع رهبر معظم‌انقلاب اهمیت بالایی برای جلوگیری از گسترش شیعه انگلیسی دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه فلسفه محرم درک فداکاری های سیدالشهدا(ع) است تا در نهایت احکام دین عملیاتی شود تصریح کرد: دهه محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه