اخبار داغ

مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود تاکید کرد:

توسعه ورزش از اولویت های سیمان شاهرود است

توسعه ورزش از اولویت های سیمان شاهرود است
مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود با تاکید بر اینکه توسعه ورزش به ویژه ورزش های همگانی از اولویت های سیمان شاهرود است گفت: موفقیت تیم های ورزشی این مجموعه در مسابقات مختلف کشوری و استانی گواه تلاش و برنامه های مستمر این شرکت در توسعه ورزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود در حاشیه مراسم پیاده روی کارکنان شرکت سیمان شاهرود و خانواده هایشان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: سیمان شاهرود در کنار وظایف ذاتی و تولیدی خود به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعالیت هایی را در شهرستان انجام داده و به مراسمات و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی شهرستان نیز توجه ویژه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت در حوزه ورزش اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در کنار فعالیت اقتصادی و کار بدن و فکر سالم داشته باشیم و نسل سالمی را تربیت کرده و تحویل اجتماع دهیم.

,

مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود به موفقیت تیم های مختلف ورزشی این شرکت در مسابقات درون استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: این مجموعه در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال و بسکتبال را به صورت حرفه ای برای پرسنل سرمایه گذاری کرده و تیم های ورزشی این مجموعه نیز مقام های خوبی در سطح کشوری کسب کرده اند.

,

گرشاسبی با اشاره به برنامه های سیمان شاهرود برای توسعه ورزش به ویژه ورزش های همگانی گفت: این مجموعه بسترهای خوب و مناسبی برای استفاده پرسنل شرکت و خانواده های آنها در حوزه ورزش حرفه ای و همگانی فراهم آورده است و امیدواریم همکاران ما و خانواده های آنها از این بستر حداکثر استفاده را برده و خانواده ها نیز بیش از گذشته فرزندان خود را به سوی مراکز ورزشی سوق دهند تا شاهد کاهش بیش از پیش آسیب های اجتماعی باشیم.

,

پیاده روی خانوادگی پرسنل و خانواده های شرکت سیمان شاهرود همزمان با هفته تربیت بدنی و در راستای ترویج و توسعه ورزش های همگانی برگزار شد.

,

شرکت سیمان شاهرود در سال 1363 و با سرمایه‌ای معادل یکصد و چهل میلیون ریال تاسیس و بعد از اتمام مطالعات اولیه در سال 1365 موفق به اخذ موافقت اصولی برای تولید 2300 تن سیمان خاکستری پرتلند در روز گردید. این شرکت با دارا بودن دو خط تولید و ظرفیت روزانه 6500 تن سیمان خاکستری در انواع مختلف به عنوان یکی از صنایع مهم در منطقه شمال شرق کشور و از تولید کنندگان بنام سیمان در کشور محسوب می گردد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه