اخبار داغ

نبوغ اراده و همت در جانباز و ورزشکار آزادشهری+تصاویر

نبوغ اراده و همت در جانباز و ورزشکار آزادشهری+تصاویر
جانباز و ورزشکار آزادشهری گفت: وقتی به آسایشگاه جانبازان تهران رفتم و وضعیت جانبازان آنجا را دیدم که با نداشتن دو دست و پا روحیه خوبی داشتند من هم روحیه تازه ای گرفتم و دوباره به ورزش کونگ فو برگشتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گل رامیان،مجید همایون نیا متولد 64 ساکن آزادشهر و در نزاجا مشغول به خدمت بود که در سن 19 سالگی بصورت داوطلبانه بعنوان تخریب چی عازم منطقه عملیاتی جنوب کشور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی در منطقه شلمچه به عنوان تخریب چی با مین اس ام 60 اصابت کرده و با 45 ترکش در بدن و قطع دست از آرنج مجروح می شود.

,

همایون نیا از سال 76 در رشته کونگ فو مشغول بود ولی بعد از حادثه مجروحیت مدت 6 سال از ورزش محروم بود و در حال حاضر با 32 ترکش به فعالیت ورزشی کونگ فو ادامه می دهد.

,

وی می گوید: روزهای اول بعد از مجروحیت که دوباره به سراغ ورزش کونگ فو رفتم و در حین مبارزه به خاطر نگاههای اطرافیان خجالت می کشیدم.

,

janbazkong9

, janbazkong9,

این کونگ فوکار ادامه می دهد: وقتی به آسایشگاه جانبازان تهران رفتم و وضعیت جانبازان آنجا را دیدم که با نداشتن دو دست و پا روحیه خوبی داشتند و به کارهای روزمره خود مشغول بودند من هم روحیه تازه ای گرفتم و دوباره به ورزش کونگ فو برگشتم و با یک یاعلی شروع کردم.

,

وی می گوید: آن موقع خط یک بودم و در حال حاضر به خط 4 رسیدم.ورزش کونگ فو بهترین و قوی ترین ورزش است چون تعداد خط ها زیاد است و آخرین خط آن 10 است.

,

این ورزشکار جانباز می گوید: جوانان به ورزش رو بیاورند و از گوشه گیری و رفیق های ناباب دوری کنند چون با ورزش هم تنی سالم خواهند داشت و هم در پیش خانواده و دوستان سرافراز خواهند بود.

,

janbazkong1

, janbazkong1,

janbazkong2

, janbazkong2,

janbazkong3

, janbazkong3,

janbazkong4

, janbazkong4,

janbazkong5

, janbazkong5,

janbazkong6

, janbazkong6,

janbazkong7

, janbazkong7,

janbazkong8

, janbazkong8,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه