اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

شرکت سیمان شاهرود با سرمایه مردم ساخته شد/ قسمتی از منابع مالی شرکت سیمان در شاهرود هزینه شود

شرکت سیمان شاهرود با سرمایه مردم ساخته شد/ قسمتی از منابع مالی شرکت سیمان در شاهرود هزینه شود
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت سیمان شاهرود بیش از 30 سال قبل با سرمایه و پول مردم این شهرستان ساخته شد و باید قسمتی از منابع مالی این شرکت در شاهرود و برای مردم هزینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خانواده بزرگ سیمان شاهرود با بیان اینکه شرکت سیمان شاهرود با بیش از 30 سال پیش با سرمایه مردم این شهرستان و مشکلات فراوان تاسیس شد، گفت: این شرکت در آن زمان 8 هزار سهام دار داشت که با سرمایه گذاری هزار تومانی تا یک میلیون تومانی این کارخانه را راه اندازی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار،,

وی اظهار کرد: این شرکت سهام دار و سرمایه گذار دانه درشت نداشت و مردم همین شهر بودند که با قرض کردند، وام گرفتند ماهانه قسط وام را دادند تا سرمایه اولیه شرکت مهیا شده و به ثمر بنشیند و برای توسعه شهر، ایجاد اشتغال و تولید سرمایه در شهر موثر باشد.

,

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شرکت سیمان شاهرود سهامی عام و بزرگترین واحد تولیدی شهرستان شاهرود است، افزود: بعد از شرکت سیمان هنوز نتوانسته ایم واحد تولیدی بزرگتر یا در همین حد و اندازه در شهرستان داشته باشیم.

,

حسینی شاهرودی یادآور شد: شرکت سیمان شاهرود الگویی شد تا مردم بدانند که اگر همت و اراده کنند و مسئولانی باشند که مدیریت خوب داشته و قدردان همت و اراده مردم باشند می توان کارهای بزرگتری نیز انجام داد.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های شرکت سیمان در عرصه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... بیان کرد: باید خدمات و فعالیت های این واحد بزرگ تولیدی به ویژه در حوزه ورزش وسیع تر شده و قسمتی از منابع مالی این شرکت در شهر هزینه شود چرا که این حق مردم است و اگر همین مردم نبودند 30 سال پیش این کارخانه احداث نمی شود.

,

عضو خانه ملت با تقدیر از موفقیت های تیم های مختلف ورزشی شرکت سیمان شاهرود در مسابقات مختلف کشوری و استانی گفت: سیمان شاهرود باید برنامه ها و فعالیت های ورزشی خود را بیشتر کرده و به دنبال بهانه ای باشد تا با اجرای برنامه هایی خاص عموم مردم در عرصه های ورزشی و سلامت حضور فعال تری نسبت به گذشته داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه