اخبار داغ

یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان شازند برگزار می شود

یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان شازند برگزار می شود
یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان شازند و ۸ سردار شهید این شهرستان، در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان شازند گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: ما باید بدانیم که شهدا چه حق بزرگی بر گردن ما دارند و برگزاری یادواره شهدا گامی برای انتقال حس شهادت طلبی است.

,

, ,

امام جمعه شازند تصریح کرد: امروز دشمن قصد دارد مردم را ناامید و از نظام جدا نماید و آنچه که می تواند این توطئه های شوم را خنثی کند، زنده نگه داشتن حماسه های دفاع مقدس و آشنا نمودن نسل امروز ما با چگونه زندگی کردن و چگونه جنگیدن شهدای والامقام است.

,

موسوی با بیان اینکه شهدا سند افتخار کشور هستند عنوان کرد: درهشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی مردم ایران بایکدیگرمتحدشده بودند شهدا باروحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود ،توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

,

یادواره ۵۵۰ شهید شهرستان شازند و ۸ سردار شهید این شهرستان، در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و در این نشست، کمیته های اجرایی، پشتیبانی، فرهنگی، امور بانوان و تبلیغات و اطلاع رسانی مربوط به این یادواره تشکیل و شرح وظایف هر کدام مشخص شد.

,

همچنین با موضوعیت این یادواره، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه های شعر خوانی و مقاله نویسی و استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان انجام می شود و مقرر شد که تندیسی از مادر سه شهید فرهمند در شهرستان شازند ساخته شده و در یکی از میادین شهر نصب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه