اخبار داغ

استخدام 29 نفر از کردستان در نیروی دریایی ارتش

استخدام 29 نفر از کردستان در نیروی دریایی ارتش
مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در کردستان از استخدام 29 نفر از این استان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش خبرنگار کُردتودی، ناخدا همت علی قبادی  گفت: بدنبال پردازش نتایج اجرای سطح گزینش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت  آزمون استخدامی تیرماه ۹۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، تعداد  18 نفر از حوزه سنندج با عضویت کادر پیمانی درجه داری  مفتخر به استخدام در نیروی دریایی راهبردی ارتش شده اند که برابر برنامه زمانی مقرر پس از طی دوره مقدماتی از اوایل دی ماه به منظور کسب تخصص رسته ای در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت مشغول تحصیل علوم دریایی خواهند شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: سطح گزینش این آزمون که مشتمل بر معاینات پزشکی ، مصاحبه های سه گانه حضوری و سنجش میزان آمادگی جسمانی است از ابتدای مرداد تا نیمه شهریور در تهران و مدیریت گزینش و استخدام نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار گردید .

,

 

,

قبادی تصریح کرد: مدت زمان دوره رزم مقدماتی دو ماه بوده که از اوایل آبانماه در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار میشود .

,

 

,

وی اظهار داشت: با احتساب  ۱۰ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدام کادر افسری خرداد ماه و همچنین یک مورد جذب نیرو از نخبگان شهر سنندج که فرآیند استخدامی وی خارج از برنامه مدون سالیانه در شرف قطعی شدن است ، آمار استخدامی و جذب نیرو در این نمایندگی طی شش ماهه اول سالجاری به تعداد ۲۹ نفر رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه نیمسال دوم ۹۵ بیش از دو برابر افزایش یافته است .

,

 

,

ناخدا قبادی بیان کرد: پراکندگی جغرافیایی آمار مزبور علاوه بر شهرستانهای سنندج ، سقز ، قروه ، کامیاران ، دهگلان و بیجار سال قبل ، امسال شهرستانهای دیواندره و مریوان را نیز شامل میشود .

,

 

,

وی اظهار داشت: امسال مصادف با روز نیروی دریایی(۷آذر) اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی در راستای نشر و ترویج فرهنگ دریا در استان پیش بینی شده تا زمینه ترغیب و تشویق جوانان استان بیش از پیش برای حضور در نیروی دریایی راهبردی ارتش فراهم شود .

,

 

,

مدیر نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی در کردستان خاطرنشان کرد: فرآیندهای استخدامی نیمه دوم سال مشتمل بر استخدام کادر افسر پیمانی و کارمند علمی تجربی نیروی دریایی راهبردی ارتش از اواخر آبان ماه شروع که جزئیات آن در موعد مقرر به آگاهی شهروندان عزیز استان خواهد رسید .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه