اخبار داغ

با حضور مدرسین فدراسیون :

مربیان بندرترکمن در نخستین سمینار تخصصی والیبال استان شرکت کردند/عکس

مربیان بندرترکمن در نخستین سمینار تخصصی والیبال استان شرکت کردند/عکس
رییس هیات والیبال بندرترکمن از حضور مربیان توانمندشهرستان در نخستین سمینار تخصصی استعداد یابی و پرورش استعداد والیبال در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، فرهاد کردی با ذکر این خبر افزود:نخستین سمینار تخصصی استعدادیابی والیبال با حضور مدرسان برگزیده کشوری به مدت دو روز در استان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد: در این سمینار سید جعفر هوتهم رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال با تدریس مباحثی چون والیبال پایه و نونهالان و تکنیک های پیشرفته ویژه نوآموزان همچنین جواد مهرگان دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال با مباحثی چون روش های علمی نوین برای کشف استعدادها ، مطالب خود را در قالب تئوری و عملی برای مربیان والیبال سراسر استان ارائه نمودند.
کردی اضافه کرد:در این سمینار تخصصی خانم رقیه پارسا مربی رده نونهالان و نوجوانان و آقای گل محمد کر مربی کانون والیبال ترکمن صحرا از بندرترکمن حضور فعالی داشتند.
مسول هیات والیبال بندرترکمن اذعان داشت:این سمینار تخصصی در راستای ارتقا و آشنایی بهتر مربیان با تمرینات نوین و پیشرفته در سطوح استعدادیابی کشور برگزار شد که نقش مهم و چشمگیری در پرورش و شناسایی و رشد استعدادهای دختر و پسر شهرستان دارد.
وی یادآور شد:با حضور فعال و پرکار مربیان و تکیه بر آموخته های به روز دانش والیبال شاهد رشد و ارتقا والیبال بندرترکمن باشیم.

,
,
,
,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه