اخبار داغ

برای سومین سال متوالی؛

تولید کننده دلیجانی به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب شد

تولید کننده دلیجانی به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب شد
شرکت الیاف ساینا دلیجان برای سومین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب و توسط معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت مورد تقدیر قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه روز شنبه ۲۹ مهرماه همزمان با روز صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سالن اجلاس سران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

در این مراسم بهروز محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت الیاف ساینا دلیجان برای سومین بار به عنوان صادرکننده نمونه کشوری انتخاب و توسط وزیر صنعت مورد تقدیر قرار گرفت و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه این مراسم شد.

,

۲۹ مهرماه در تقویم به نام روز ملی صادرات نامگذاری شده است.

,

مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان در سال ۲۰۱۰ میلادی تاسیس شد. این مجتمع با عنایت به بهره مندی از متخصصین خبره، مدیریت شایسته و تکنولوژی مدرن، خود را بعنوان پیشرو در تولید الیاف کاتن تایپ با استحکام بالا، الیاف هالو کانجوگیت و ساده و الیاف سالید در دنیر و رنگهای مختلف و تیشو الیاف شیشه در ایران معرفی کرده است.

,

شرکت الیاف ساینا دلیجان، از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، یکی از بزرگترین تولید کننده های الیاف پلی استر با مواد اولیه چیپس پتروشیمی و پرک بطری های پلی اتیلن ترفتالات با تولید روزانه ۲۰۰ تن در ایران می باشد. عمده مصرف محصولات تولیدی این شرکت در صنایع ریسندگی- بافندگی تاری- پودی و کشباف، بافندگی حلقوی، صنایع بی بافت، صنایع خواب، تزئینات خانگی، فرش و موکت، ایزوگام و لایی و... است.

,

شرکت ره آورد ساینا دلیجان، یکی دیگر از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، در سال ۱۳۸۳ با تولید نمد الیاف شیشه (مت سوزنی) فعالیت تولیدی خود را در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن مت سوزنی و انواع منسوجات الیاف شیشه شامل بافت، توری و الیاف شیشه خرد شده تاسیس شد. همچنین در همین سال عملیات اجرایی فاز دوم شامل بزرگترین کارخانه تولیدی تیشو و الیاف شیشه را با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال آغاز نموده است که خط تولید تیشو ساینا با ظرفیت ۱۳۰ میلیون متر مربع در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید.

,

مدیریت مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، اعتقاد دارد تنها با همدلی، همکاری و مشارکت تمامی همکاران در بستری مناسب، در مسیر اجرای هرچه بهتر و موثرتر سیستم مدیریت کیفیت، اهداف سازمان تحقق خواهد یافت و به همین منظور سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱ بنا نهاده است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه