اخبار داغ

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خبر داد:

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 34 متجاوز در مرزهای تایباد

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 34 متجاوز در مرزهای تایباد
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 34 متجاوز در مرزهای شهرستان تایباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ماشاء الله جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام خبر کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 34 متجاوز در مرزهای شهرستان تایباد طی 48 ساعت گذشته ، گفت: طی انجام مراحل بازرسی خودروهای در حال تردد در مسیر پایانه مرزی دوغارون نیروهای مقتدر ایست و بازرسی 17 شهریور این فرماندهی توانستند با شگردهای خاص مقادیری مواد مخدر را کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران بازرسی گروهان 17 شهریور با نهایت دقت و هوشیاری در حین انجام عملیات، توانستند مقدار 12 کیلو مواد مخدر که شامل 11 کیلوگرم هروئین فشرده و یک کیلو هروئین پودری که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را از یک خودرو کشف کنند.

,

 

,

فرمانده مرزبانی استان در ادامه از کشف ۷۶۰۰  نخ سیگار، دو تخته قالیچه قاچاق و دستگیری 34 متجاوز مرزی که قصد ورود غیر قانونی به داخل کشور را داشتند خبرداد.

,

 

,

جان نثار در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران این خطه با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوزین مرزی به طور شبانه روز تلاش می کنند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر مزدوران هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه